Gå til innhold

Hva var deres symptoner den første måneden av graviditeten??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei..er egentlig på gravidsiden jeg,men når jeg leste det at du tisset mye må jeg bare svare..du skjønner jeg tisser også ofte noe jeg ikke pleier til vanlig..gjorde også dette i min 1 graviditet..og nå har jeg tatt en graviditetstest og den var super,super,supersvak..men har ikm i morgen så..håper dette er et realistisk symptom og at jeg er gravid...

Var generelt småkvalm hele tiden, fra ca 2- 3 dager før IKM. Ellers måtte jeg opp og tisse om natten, men dette har gitt seg litt. Ellers er jeg veldig trøtt, men det var jeg kanskje til vanlig før jeg ble gravid og..

Ang. kvalmen, så har jeg ikke kastet opp, men kjenner det liksom hele tiden. Noen ganger blir det verre, som da jeg gikk forbi en dyrebutikk, pjuk!

Jeg er 6+1 i dag, og jeg kan ikke akkurat si jeg hadde noen særlige symptomer jeg.. Annet enn fryktelig bobling i magen før antatt IKM. Og jeg fikk problemer med å ligge på magen og sove.... Og selvfølgelig var jo mensen borte ;)

Annonse

venterpåbaby...!!??jeg ville trodd du var gravid,jeg har tatt utallige gravidtester opp gjennom åra (når jeg ikke har vært gravid>) DE VAR IKKE SVAKE EN GANG...man får ikke to svake tester to dager etter hverandre vettu...enig?? du må være gravid...end of story!!!

Jeg fikk ømmebryster bare noen få dager etter EL (da jeg egentlig skulle hatt den da) Mulig at den kom før enn forventet.Ble kvalm (litt små kvalm bare) Forrige graviditet begynte jeg å spy (flere ganger daglig) fra uke 6....så jeg kan enda bli dårlig.. huff...!! Er 4+2 idag. Brystene ble fort tunge, lømme, og litt stikkninger i de, Tisser mye, og har vondt i mage og korsryggen (lette menssmerter). Litt hoven i underlivet nå, og brystvortene er mørkere og litt større. Pulsen går også litt fortere. Ofte varm og så kald om hverandre. Og trøttheten.....!!! Kan nesten sovne stående..hehe.. MÅ sove en gang om dagen! Var innmari trøtt forrige gang også. Det var vel det jeg merket først. Og så ble jeg tidlig oppblåst i magen, måtte ofte på do. Men tror de som har gått gravid før får tidligere symtomer....Og noen er så heldige at de ikke merker noen ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...