Erle85 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 heisann.... hvordan har dagen vært?? jeg har vasket hele leiligheten i dag! DEILIG
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Så gøy å bli "ropt" på! Har aldri blitt ropt på jeg! Morsomt! Sov leeenge.... rettet feltrapporter i naturfag, vært ute med katten i 45 minutter, holder på å lage middag nå, ryddet.... Igrunn har jeg ikke gjort så mye, men føler likevel jeg har gjort litt. Skulle egentlig innom jobben i dag, men tar det i morgen. Søster kommer på besøk i kveld (blir til søndag) og da får jeg ta hun med meg på jobb en liten tur! Har en del å planlegge!
Erle85 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 ok, sove ikke så lenge jeg:( kjørte min kjære på jobb i byn! så kjekt at søsteren din kommer på besøk da hvor mangen dager med piller har du igjen nå? gleder meg til blir en skikkelig prøver )
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Har (løper og henter brettte for å se) 9 lysegule tabletter igjen! Og så er det fem dager uten piller, for så kommer TR på den femte dagen... og etter det blir det spennende...... veldig spent på om det blir kondom altså. Men det gidder ikke jeg å sørge for! Og jeg har fortalt ham at han får kjøpe det om han absolutt vil... hehe.... *spent*
Erle85 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 weeee!! er ikke lenge igjen da ))) håper han ikke bryr seg med kondom da;) hadde vært kjekt om vi i bergensgjengen klarte å komme over på 1tri. sammen:) har han sagt nevnt noe mer ang. graviditet nå??
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Nei, han har ikke nevnt det.... tror han synes det er skummelt å snakke om! Vi holder på å ommøblere her litt nå.... og da jeg nevnte barnerom ble han litt satt ut.... hehe, men nå må jeg fullføre middagen. Nå kom han inn døren! Snakkes
Erle85 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2006 ok.. skal lage middag til min kjære nå.... kos deg og lykke til med ommøbleringen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå