Gå til innhold

JAAA! ENDELIG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille "late baby" har endelig begynt å sparke så jeg kjenner det, etter mange lange uker med venting og bekymring (er i 26.uke, så det var jo på tide!)

De vordende foreldre puster lettet ut...og koser oss med bevegelsene som også syntes på utsiden i går kveld.

På forelesning i dag kjente jeg også romstering. Utrolig glad og lettet!

Men har et lite moralsk dilemma; har fått ny UL-time pga lite liv, men nå er jo alt i orden. Ville dere ha dratt allikevel?

jeg har jo lyst til å se den lille igjen, dobbeltsjekke at alt er i orden, og kanskje denne gang få bekreftet kjønn, men er heller ikke typen som liker tanken på å utnytte systemet, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt likevel. Ultralyd var jo bare såååå fantastisk. Hadde ikke sagt nei takk til en til jeg, i allefall.

Skrevet

Kooooosleig, jeg får vite kjønn i morra:D

Skrevet

Å så deilig at du endelig kjente litt spark og sprell :)))) Er det ikke deilig å kjenne at det er liv og røre der inne:=) Ang ultralyd timen, er en av årsakene til at du ikke har kjent liv morkakas plassering for da er jo ul en grunn til å sjekke det?? Ellers vil jeg si at jeg syntes ikke i ditt tilfelle at det er utnytting av systemet om du tar ul timen siden du har vært så mye bekymret:)))) Lykke til:=)

Skrevet

Takk, ja det er herlig!

Jordmor sa ingenting om morkakas plassering i det hele tatt da jeg var på orinær UL, så jeg regner med at det ikke var noe spesielt. Men den kan kanskje ha flyttet på seg? Uansett er det du sier en god "unnskyldning" for å ta en sjekk til! :)

Jeg har jo gått med en vond følelse av at ungen min ikke har trivdes hos meg, for å si det litt dramatisk (siden den rett og slett har vært stille, da verken plassering av morkake eller overvekt kan ha vært grunnen til at jeg har kjent lite).

Så jeg kommer til å ta den timen jeg! Det fortjener jeg og nurket etter all bekymringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...