2barnsMamma28 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 hvordan var / er dere i uke 14? jeg er 1.gangs, og merker ik så veldig mye enda. tror j kjenner en bul på livmora, og ser kanskje litt tykkere ut. klarer ik ta inn magen lenger. brystene er ikke faste enda, men de er ømme , særlig på kveld.
Prish Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kunne godt se at jeg begynte å få mage allerede i uke 11. Man ser det nok best selv. Er i uke 18 nå og er først den siste tiden jeg ser mer gravid enn feit ut... Kjempe morsomt å følge med på forandringen som skjer og drit skummelt! Kos deg med magen
2barnsMamma28 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 gleder meg til å kunne se det godt! men merket du masse med kroppen din? eller merker du det bedre nå som du er noen uker lenger? lykke til framover
Prish Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Det eneste jeg merker nå er at det strammer slik at det nesten gjør litt vondt når livmora vokser. Man kjenner at magen blir tyngre. På meg kjenner jeg det best om kvelden etter å ha gått og stått på jobb hele dagen. Er nok ganske individuelt tror jeg. Jeg gleder meg også til at det synes mer at jeg er gravid på "ordentlig" he he he... Lykke til kjempe masse du også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå