mamma til<3<3 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 jeg skal ut og fly men lille gutten min på litt over3mnd.Noen andre her som har vært ute og reist,og som kan gi meg noen gode råd for det? Tenker veldig på vognen min,er så redd for at den skal gå istykker!!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei:O) Lukas er nå 11 mnd og vi har allerede vært på Kreta og i Thailand. Nå er jo den lille bare 3 mnd så da trenger du ikke tenke på ekstra mat og greier.Gutten din kommer sannsynligvis til å sove store deler av reisen:O) Har du undersøkt om du kan ha med deg bilsete inn på flyet? Det er noen flyselskaper som tillater dette,og da er det plutselig en enklere sitte situasjon. Har du forsikring? Hvis du har det vil den dekke eventuelle skader på vognen din. God tur!!!
mamma til<3<3 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Nei har ikke sjekket m bilsete,det skal jeg gjøre.Har en sånn bæresele som han liker og sitte i heldigvis.Hvordan er det med propper i ørene?kan det være lurt og amme eller holder det m smokken tro??Finner det vel fort ut tenker jeg.. Ja har vanlig reiseforsikring,burde vel holde det?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg brukte smokk for å holde proppene "ute" det funket for oss,du kan jo også amme:o) Bæresele er bra,men tror ikke du får ha den på når flyet letter eller lander (du kan jo spørre:O) Du får sikkert et belte som du må feste rundt deg og så rundt prinsen. Ja,vanlig reiseforsikring holder!
mamma til<3<3 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 tusen takk for raskt svar!da får vi bare håpe at det går bra,noe det sikkert gjør(:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå