Solita 79 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Dagen før termin kom lille gull!!! Han var 4560 gram og 52.5 cm stor!!! Har hatt verdens beste fødsels opplevelse syns jeg selv, og i hvertfall om jeg skal sammenligninger med første gang i hvertfall. Kommer med fødselhistorien senere. Nå skal lille gull få litt mat her.. Noen som har "oppskriften" på sukkervann her forresten??? Please noen?? Lykke til alle dere andre!
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye! Jeg er bare LITT misunnelig (fortsatt 20 dager til termin). Fant denne oppskriften på sukkervann: To spiseskjeer vanlig, hvitt sukker i en deciliter vann som varmes opp slik at sukkeret oppløses. Det er nok at barnet får en skje om gangen.
mammstil2:) Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med jonas:) Han var ganske stor:) Håper det går kjempe bra der hjemme:) har ei uke igjen eller tre:)
Harald Ripultfør Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med "lille" gutten din!
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så masse med Jonas. Godt å høre at du har hatt en fin fødsel.
mammaentiltrulte Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 gratulerer så mye til hele familien. godt å høre om noen som får gode fødselsopplevelser. håper jeg er så heldig også og at det skjer noe snart. har termin i morggen. begynner å bli litt utålmodig selv om jeg prøver å la være virker som det blir overtid på meg....
ventos Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer med Lille Jonas:-)) Flott at fødselen ble en fin opplevelse da. Kos dere, og lykke til videre.-)
Solita 79 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2006 Ligger skyte bilder av lillegull under Solita på våre album nå, om noen vil se.. :-)
cathriine og Julie gullet Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Gratulerer så mye med gutten...=D
katoes Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 Gratulerer så mye med lille Jonas. Kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå