Gå til innhold

Hei hei Juhupia!!

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte innom å hilse på.

Hvordan står det til?Hadde ikke tid i går, var på et oppussigs-prosjekt. Malte litt. Er blitt småkvalm store deler av dagen, men ikke så galt at jeg kaster opp. Synes buksa er blitt litt strammere. Ihvertfall har skrukkene jeg hadde nederst på magn pga tidl. svangerskap - rettet seg litt ut. He he

Har kun fortalt det til min ene søster og en venninne som bor langt unna. Sambo synes vi skal vente med å si det til det er gått tre mnd, men jeg kan ikke se hvorfor. Altså, mister jeg barnet så vil de nærmeste sikkert få vite det også.. Også er jeg jo så sprekkferdig til å fortelle!

Hvordan var det med deg da du var gravid, fortalte du det med en gang - eller venta du de 12 ukene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6568500-hei-hei-juhupia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære Lone.

Ååååå, så koslig å få hilsen av deg. Nå ble jeg kjempe glad altså.

Ja, de sier jo så at ved 3 svangerskap så blir magen synligere fortere.

Oi da, så du begynner med kvalmen alt ja. Det er jo vanlig, men håper ikke du blir så ille at du kaster opp.

Med dattera mi fortalte vi det til mange med en gang vi fant det ut. Klarte ikke å holde på hemligheten om at jeg var blitt gravid.

Og jeg ville gå rundt å tenke på at tenk hvis jeg mista det. For jeg tenkte at dette kom til å gå bra og det gjorde det.

Men når jeg blir gravid nå så kommer jeg til å vente litt med å fortelle familie og venner det.

Men jeg ser ingen grunn til å vente helt til det går 12 uker.

Tenker på deg hver dag skal du vite, og jeg er spent på om jeg blir gravid denne mnd eller om det tar litt lenger tid.

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6568500-hei-hei-juhupia/#findComment-6568778
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...