Gå til innhold

Puppene klør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at det er vanlig, men behagelig er det ikke. De har blitt så store og liksom tørre. Er det fordi de vokser eller? Det hjelper med fuktighetskrem, men hvis jeg glemmer det blir jeg sittende og klø meg på puppene på jobben. Haha, noen problemer skal man jo ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi... jeg må rette på puppene hele tiden på jobb, de er blitt større så brystvorten detter ut av bh'en... Ser nok skikkelig teit ut, men må man, så må man... :) Må kanskje kjøpe ny bh også.... ja, det var litt lurt!!

Skrevet

Puppene mine har ikke vokst så veldig, men de klør fryktelig. Har gjort det lenge egentlig. Er i uke 24 nå. Og så er de kjempevarme. Snodig! Godt å høre at jeg ikke er den eneste.... ;o)

Skrevet

Her både klør det og det er sårt/ømt :) selve puppen klør noe veldig.... mens brystvorta er sår og øm... Snodige saker, men jeg glemmer det nesten litt i gledesrus over at de har blitt stooooore, med litt kløft og greier hehe ( har til vanlig de små speilegga hehe :((( )

Skrevet

mine har vokst noe veldig. og de klødde. men eg kjøpte brystvortekrem på apoteket, det er en slags olje som hjelper skikkelig bra. Dessuten e beholderen så liten at den kan du ha med deg i veska når du skal ut av huset.. annbefales sterkt hvis du har problemer med såre/tørre bryster.

Skrevet

Den kremen skal jeg løpe og kjøpe i morgen :))) Takk for tipset:))))

Skrevet

Så deilig å høre at jeg ikke er alene! Jeg også løper og kjøper. Heter den bare brystvortekrem?

Skrevet

Jeg har klødd meg i puppene nå i seks måneder omtrent. De klør så mye at jeg sår, lange røde striper.

Med første mann, klødde jeg rundt magen, men nå er det for meste rundt hele puppen, selvfølgelig på¨begge sider.

Skrevet

Har hørt at hvis puppene klør og huden blir tørr er det strekkmerker på vei. Vet ikke om dette er sant da!!!! Men kanskje lurt å smøre de med en feit krem daglig?

Kjenner forresten igjen det med at brystvortene hopper utav...hehe, utrooolig irriterende!! Skjer hvert 5.sek. Er vel på tide med nytt undertøy her oxo ;o)

Skrevet

Hei ja.

Den heter bare brystvorte krem ja.. Er en gul liten tube på 40 ml fra LANACare... Den skal stå med baby kremer og sånn... Håper den hjelper på dere andre, Det gjør den iallefall på meg.

Skrevet

har fått strekkmerke på den ene puppen, har ikke klødd.

Skrevet

Klør ja!!!!

Og store som hus har de også blitt. Kjennes ut som jeg blir kvalt av dem snart. Må nok kjøpe noen nye bh`er for push-up er ikke tingen nå.

Men, men, snart så henger de vel så langt ned at brystvortene er på lik linje som navlen..hi,hi,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...