Kanutten & småen + Lucia Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Gutten vår kom til verden 3.oktober tidlig på morgenen! Jeg har akkurat kommet hjem fra sykehuset og alt er bra. Fødselen var ikke noen solskinns-historie.. Har ikke helt klart å fordøye hendelsen ennå, men veldig kort fortalt tok det 40 timer og endte med tang og sugekopp... Nå står alt bra til med oss begge - bare slitne ennå. Vil bare legge til masse skryt til føden på Ahus! De var helt fantastiske - vi var vel med på 4 skift eller noe og alle var like hjelpsomme. Også jordmorstudent og medisinstudent var der og det var bare positivt.
Candy girrrl Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med gutten. Synd det ikke gikk så knirkefritt. Men med en frisk og fin gutt i armene er det heldigvis bare minnene igjen. Lykke til videre!
nette06 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer masse! Godt å høre skryt fra Ahus, skal dit selv. Kos deg masse med gullet:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover :0) At du klarte å komme hjem så raskt etter en så tøff fødsel..Var i svime to dager etter vakum fødsel jeg..
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med gutten!! Håper dere har det greit nå i ettertid ihvertfall:)
Vesla 77 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye :-) :-) Du er heldig som fikk sønnen i armene noen dager før termin! Jeg skulle ønske nurket mitt kom ut snarest også. (termin 8.10) Kos dere!!
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Grattis me guttn din Kos dæ masse me han så svinn nok minnan om fødseln...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå