Gå til innhold

Plingelise, jeg er TankeFeltPedagog:)

Anbefalte innlegg

Hei:)

Takk for påminnelsen om TankeFeltTerapi:) Jeg er nemlig TankeFeltPedagog og har hatt eget firma der jeg jobbet med TFT og Reiki:) Jeg har imidlertid ikke vært så flinkt til å gjøre dette på meg selv, men nå skal jeg jammen meg starte med det igjen (5pp):)

Det er viktig det du skrev angående diplomer, som TankeFeltPedagog (Merk:hvis man ikke har en utdannelse der man kan kalle seg Terapaut FØR de utdanner seg innenfor TFT, har IKKE lov til å kalle seg TankeFeltTERAPAUT, da er man TankeFeltPEDAGOG!!!Viktig!) bør man ha utdannet seg innenfor TFTNorway.

Innenfor Reiki er The Reiki Network en internasjonalt Reikiforening der man utdanner mennesker gjennom flere år. Enkelte tar hurtigkurs innenfor Reiki, men da går man litt lett igjennom enkelte deler av utdannelsen. Enkelte steder får man hele utdannelsen sin (blir Reikimester) for noen hundrelapper i løpet av ei helg, mens i The Reiki Network må man bruke flere år på å utdanne seg, og det koster nærmere 100 000 kroner å bli Reikimester. Jeg skal ikke fortelle noen hva som er best, og slett ikke dømme noen, men jeg følte det var tryggere å utdanne meg i en internasjonal forening der jeg fikk utdannelse, hjelp og oppfølging gjennom flere år før jeg fikk begynne å bruke Reiki som en alternativ behandlingsmåte:) Men det er nå meg da:) Så jeg vil anbefale Reiki-behandlere som er utdannet gjennom The Reiki Network:)

Hvis det er noen spørsmål angående TFT og Reiki så send meg en mail:)

[email protected]

klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6568380-plingelise-jeg-er-tankefeltpedagog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...