Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 hei.. har to forskjellige str på puppene mine.. er ganske flaut,, hva skal jeg gjøre for å jevne det ut,,, få opp melke produksjonen på den minste puppen
mamma til fire små Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 har de blitt sånn etter du begynte å amme bare? for å få opp melkeproduksjonen kan du pumpe/amme ofte på den puppen. trenger vel ikke være flau for det da, selv bruker jeg både ullinnlegg, og har strikket store ullkluter til å ha i bh'en pga er redd for å få trekk på de. tror ikke noen legger merke til det jeg. bortsett fra når jeg ammer blant andre da, men da ler vi bare av alle klutene:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 ja, ble slik etter 4 uker med amming.. vesentlig forskjell på dem...
Expat Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Det er en ofte helt ok å ha en sportsdrikkpupp og en fløtepupp. Behandler du dem helt likt blir det så likt det kan bli naturlig, er det for lite så ta ekstra fra den minste. Er det upraktisk i klesveien når du skal være fin så finnes det sånne silikoninnlegg til å ha i bh'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå