Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 eller er det pittelitte grann håp for oss som ikke har fått noe rosa på papiret?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 JA,DET ER DET!!=) jeg har ikke blødd noe før jeg fant ut at jeg var gravid...(blødde litt for 2 dager siden) men det var bare et blodkar,siden jeg hadde hatt sex....så det er håp for deg å..=)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 takk maria,trodde sjangsene for denne mnd var minimale pga d jeg,puh.får bare vente på ikm da
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Trodde også det var de færreste som har festeblødning. Jeg hadde det ihvertfall ikke, og er 9 fullgåtte uker i morgen, så det er håp i massevis! Lykke til!
doble Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ikke oppdaget noe.. skal ha barn nr2
glafruen Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har aldri hatt festeblødning,og dette er mitt 4. sv.skap
Lone35 =0) Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ikke lagt merke til noe. Skal ha nr 3 nå. Men visste ikke dette om festeblødning før dette sv.skapet..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå