Gå til innhold

Her er det stille her...

Anbefalte innlegg

Pleier å ta turen innom når jeg er på bim, men det er som regel like stille hver gang... De fleste av oss holder oss vel til skravlesiden og 2. trimester vil jeg tro, men det hadde nå vært kjekt med litt liv og røre her også:-)

Hvordan er formen da, jenter? Noen gode svangerskapshistorier?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6568075-her-er-det-stille-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Stort sett på 2.trimester jeg, da, men er innom her også innimellom.

Sitter på jobben og kjeder meg, har en stille dag og bra er det, knasker Lovehearts i mangel av noe annet, de sure oppstøtene er grusomme i dag!! Prøver å finne ut av hva det er jeg har fått i meg som har gjort det så ille, men blir ikke noe klokere :(

På jobb jeg også. Snart ferdig for dagen, phu... Liker å bruke mine ledige stunder på å surfe her på bim. Alltid kjekt å høre fra andre gravide:-)

Jeg sliter med den ene leggen i dag. Hadde krampe i den her forleden natt og er kjempe stiv i dag...

Jeg er også på jobb, har dog endel timer igjen, er ferdig kl 19. Menn til gjengjeld hadde jeg en deilig "være god mot meg selv" - morgen. Var på ansiktsbehandling. Så nå er huden litt for blank og brynene litt for mørke, men godt føles det likevel å få rensket opp litt. Kjenner det begynner å bli tungt å puste når jeg ligger på ryggen, så spørs om ikke dette var siste gang så lenge jeg har nurket i magen... Men kan virkelig anbefale en real behandling av ansiktet på salong... og gjerne med nakkemassasje. Så skynd dere ut før magen gjør det verre å ligge i ro på ryggen!

Ha en fin dag alle kommende mammaer!

Desemberklubben har ca. 70 sider, mens vi har under 15.

Kan si det sånn at de er litt mer aktive!

Men vi er kanskje litt mer sosiale da, menger oss med folk fra de andre klubbene også:)

Jeg er i fin form, småtten sparker og slår, og vi gleder oss masse til 13.02.07!!

Ha en fin dag:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...