Mandarinmamma Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er i 16. uke og har allerede vært sterkt plaget med bekkenløsning en god stund. Har fått henvisning til fysioterapeut og sånn, men føler meg rimelig invalid. I går for eksempel gikk jeg noen trapper uten å ta hensyn til bekkenløsning, og da gjorde det konstant vondt resten av dagen... Ligger stort sett på sofaen fordi nesten alt annet gjør at jeg får vondt... Har ikke klart å gå på skolen på en stund pga smerter, og nå bekymrer jeg meg for eksamen. Hvis jeg hadde vært i jobb hadde jeg helt sikkert blitt sykemeldt i hvertfall for en periode. Men det er på en måte vanskeligere i forhold til studier siden jeg nesten må henge med hele veien eller bli sykemeldt hele semesteret. Jeg føler meg rimelig sikker på at jeg ikke vil få til å gjennomføre eksamenene med så mye langvarig sitting, men så føles det som et nederlag å gi opp også...... Men det å hele tiden ha i hodet tanken på hva jeg skal gjøre er så slitsomt... Må nesten ta en avgjørelse snart. Er det noen av dere som har noen erfaring med bekkenløsning og studier? Eller bare har noen råd likevel? Dere som har blitt sykemeldt fra jobb pga bekkenløsning, for hvor lang periode ble dere sykemeldt? Håper noen har innspill! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6568045-trenger-r%C3%A5d-ang-bekkenl%C3%B8sning-studier-og-sykemelding-samme-som-p%C3%A5-2-trim/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihon Skrevet 8. oktober 2006 #2 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei Har svart deg på 2.trim..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6568045-trenger-r%C3%A5d-ang-bekkenl%C3%B8sning-studier-og-sykemelding-samme-som-p%C3%A5-2-trim/#findComment-6608270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå