Gå til innhold

Bilbelte for gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har bilbelte for gravide til salgs? Ellers som vet om hvor det kan kjøpes. I så fall er jeg takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Trondheim er det iallefall en NAF-butikk, på KBS-senteret, som selger beltene. Koster 399 tror jeg. En bra investering, etter mitt skjønn!

Skrevet

Du får kjøpt de på samme plasser som de selger bilseter til barn samt i babyutstyrsbutikkene.

Skrevet

eg kjøpte min hos en bilforhandler.

tror an kosta 3-400 kr.

Skrevet

om du svare på 3 spørsmål på be safe sine nettsida, får du splitter nytt til 199, tilsendt i postkassa tok ca 1 uke

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg finner ikke dette på nettsiden deres.

• 3 uker senere...
Skrevet

Bilbelter for gravide hakke no for seg. Falsk trygghet. Jeg ringte Trygg Trafikk i dag. I Sverige er det gjort undersøkelser som viser at de ikke hjelper noenting. Hun jeg snakket med i dag var selv gravid og brukte det IKKE. Ring Trygg Trafikk selv hvis du fortsatt er usikker tlf 23219400. Jeg bruker pengene på noe annet.

Skrevet

..om det enn ikke har noe for seg synes nå jeg det er mer behagelig enn det vanlige beltet som gnager på magen. På finn.no kan du få kjøpt brukt, men bra, til halve prisen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei

Reflex butikkene selger det for kr 399,-

Skrevet

Du kan kjøpe det hos www.alexi.no vet jeg. Trygg Trafikk mener at det ikke nødvendigvis har med sikkerhet å gjøre, men at mange velger å bruke det for å holde beltet unna magen. Så lange man bruker bilbelte skal man være trygge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...