Gå til innhold

Hvordan kjennes hikke ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på dette, da jeg ikke aner om bebien hikker... kan liksom ikke huske at jeg har kjent noe til dette... Kan jo hende, men jeg aner ikke hva det kjennes ut som...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kjennes ut som små rytmiske slag, nesten som en kraftig puls??

min hikker ganske fort, synes nå jeg...

vet ikke om jeg klarte å forklare deg det bra nok, men håper det hjalp deg litt i allefall!!

klem, klem

Skrevet

Syns det var godt forklart jeg ulvepus! :-)

Skrevet

ehhh... takk!!??

*ler* jeg er ikke den som klarer å forklare ting på den beste måten, akkurat.. bare når jeg snakker, ikke når jeg skriver... hvis du skjønte den?? (så var det på `n igjen..) hehe

klem, klem

Skrevet

Takker for svar... =0) Synes alle snakker om hikke, men jeg kjenner ingen ting... har hikkeløs bebi jeg.... he he

Skrevet

babyen min hikker ikke sååå ofte...

kjente hikking i går kveld, men så var det en stund siden sist..

kanskje babyen din hikker om natta, når du sover??

klem!!

Skrevet

Det gjør a nok sikert... hun er mest livlig da ellers.... helst når jeg skal sove... typiisk sånne bebiser... tar ikke hensyn... he he

Skrevet

Har ikke skjønnt mæ på hikking... verken sist eller nu... men det e nu voldsomt med aktivitet inni der så det e kanskje litt hikking å... ikke godt å sei...

Skrevet

Gutten min hikker hver dag. Kjennes som Ulvpus sier ut som rytmiske "dunk". Trodde første gang han sparket fordi det vises utenpå magen, men skjønte etter hvert at det måtte være hikke. Nå fortalte legen min at hikken er barnets måte å øve seg på å puste på egen hånd og at det er et stort tegn på trivsel. Moro å vite! :)

Skrevet

Snuppa vår hikker masse!! Flere ganger om dagen, og det er jo bra!! Får trent lungene sine;) Jeg pleier å våkne om natta/morgenen når hun begynner, det er litt slitsomt...og litt ironisk, hun begynte faktisk å hikke en dag jeg dusja, da måtte jeg le litt.......hihi...komisk....

Skrevet

når lillegutten min hikker kjennes det ut som blæra mi har leamus... skikkeli ekkelt... og det kiler litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...