Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har født på UNN før?og har noen erfaringer å komme med. Er de slik at man får komme ned på pasienthotellet ganske raskt?...hadde foretrukket det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har født der, men det er over 10 år siden. Så jeg er i grunnen like spent som deg. Mye har skjedd siden da, så dytter denne litt opp jeg. :-)

Skrevet

Hei.

Jeg fødte på unn for 3år siden. Hvis fødselen går bra,mor og barn har det bra,blir du flyttet på pasienthotellet nesten med en gang.

Skrevet

Det høres bra ut, og håper jo at fødselen går bra selvfølgeli:) Jeg vil egentlig fortest mulig ut av sykehuset, mn det kan jo hende at jeg endrer mening etterhvert..

Skrevet

Når skal dere føde da??? Jeg skal føde på UNN i april....

Tenker også at jeg vil ut av sykehuset,... Har vært i praksis på det sykehuset å ser for meg at å ligge på en firemannstue ikke er noe for meg ivertfall!!!

En dame i klassen min fortalte at da hun fødte for noen år siden satt hun til slutt på vaktrommet å gråt fordi hun ville hjem fordi det var så mye bråk og støy på rommet.. firemannstue!

Skrevet

Skal føde rundt den 9 februar en gang. Har også vært i praksis/jobbet litt der, så det føles litt som om jeg skal på jobb hver gang jeg setter beina inn for døra :D

Skrevet

hehe.. ja d er sant! Det blir rart å skulle bli pasient.....

Skrevet

Hei! Jeg er fra Tromsø, men bor i Oslo! Du har termin på min bursdag:-) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...