linneha Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Noen her som har født på UNN før?og har noen erfaringer å komme med. Er de slik at man får komme ned på pasienthotellet ganske raskt?...hadde foretrukket det
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har født der, men det er over 10 år siden. Så jeg er i grunnen like spent som deg. Mye har skjedd siden da, så dytter denne litt opp jeg. :-)
april07 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Jeg fødte på unn for 3år siden. Hvis fødselen går bra,mor og barn har det bra,blir du flyttet på pasienthotellet nesten med en gang.
linneha Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Det høres bra ut, og håper jo at fødselen går bra selvfølgeli:) Jeg vil egentlig fortest mulig ut av sykehuset, mn det kan jo hende at jeg endrer mening etterhvert..
Trillet Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Når skal dere føde da??? Jeg skal føde på UNN i april.... Tenker også at jeg vil ut av sykehuset,... Har vært i praksis på det sykehuset å ser for meg at å ligge på en firemannstue ikke er noe for meg ivertfall!!! En dame i klassen min fortalte at da hun fødte for noen år siden satt hun til slutt på vaktrommet å gråt fordi hun ville hjem fordi det var så mye bråk og støy på rommet.. firemannstue!
linneha Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2006 Skal føde rundt den 9 februar en gang. Har også vært i praksis/jobbet litt der, så det føles litt som om jeg skal på jobb hver gang jeg setter beina inn for døra
Trillet Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 hehe.. ja d er sant! Det blir rart å skulle bli pasient.....
selma07 og engel Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Jeg er fra Tromsø, men bor i Oslo! Du har termin på min bursdag:-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå