Gå til innhold

Elastica, kan du se om Rikke fortsatt lever...

Anbefalte innlegg

Har ikke fått noen tilbakemelding fra KIMBY og Cat.68 i dag. Eller Cat.68 har svart meg, men hun er for sliten til å se noe. Men kanskje du kan se om hun iallefall er i livet? Og om det er noe annet du får opp så er jeg veldig takknemmlig!

Klem fra

Fortsetter under...

Huff så fælt at dere ikke har funnet den ennå!!

Får opp at hun fremdeles er i live, men er kanske forkommen..

Veldig synd at jeg ikke kan hjelpe dere mer med bilder og slikt. Men har følelsen av at dette ask-området som cat.68 så er den rette plass å lete. Kan virke som om eieren har vært i samme område som hunden..

Lykke til!!

Vi følte at vi var sååå nære i går kveld. Men alikevel måtte eieren dra hjem uten Rikke...

Tror du at dette ender godt eller?

Var så optimist i går, men nå blir jeg usikker igjen... uff, det er så leit for han altså. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Men takk for svar om at du ser henne i livet enda iallefall:-)

Klem

Jeg tror og håper at det ender godt og at Rikke kommer hjem igjen!!

Jeg krysser alt jeg har og jammen har du vært en god venn for eieren.

Må også gi myyyyyye skryt til Kimby og Cat.68 som har brukt mye tid og energi:-)

Stor klem

Blir jo ganske engasjert i denne letingen da... Iallefall når man får så bra hjelp av KIMBY og Cat.68 ja. Jeg får nok aldri takket de nok!!! De er bare utrolige, gode hver for seg, men sammen er de kanon for oss altså.

Og eieren har bare hundene sine. Og vi som er inne på disse sidene har jo alle en ting til felles. Og det er at vi enten ønsker å bli gravide, har blitt det, eller har barn. Og vi som er så heldige å ha barn vet jo hva de betyr for oss:-) Og jeg tror hans hunder er minst like elsket, får masse kjærlighet og oppmerksomhet. De er veloppdratt, for han bruker mye tid på det. Så han kommer nok aldri til å bli pappa til noen andre en sine kjære firbente... Han ønsker det ikke, for han trives så bra slik han har det i dag!!! Men da kan vi jo bare tenke oss hvor stort savnet er...

Nei, slik må jeg ikke tenke på... Vi må bare finne henne!!! For da blir han så utrolig lykkelig igjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...