Gå til innhold

Oi oi... Gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så og si ikke hatt sex og har derfor heller ikke brukt prevensjon de to gangene det har skjedd noe...

Har vært fryktelig tissatrengt og svimmel (var dette sist også). Kjøpte en test i dag og....den var positiv.

Samboeren har en viktig oppgave som skal leveres inn i morgen så jeg venter til han har gjort dette, også får jeg tatt en test til.

Hvordan skal jeg fortelle det? Han vet jo selv at vi ikke har brukt beskyttelse....

Jeg har kun vært i jobb (fast) siden juni, men det er vel 6 mnd som gjelder for at man skal få permisjonspenger, er det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med spira! Det er 6 mnd du må jobbe ja, så det går jo fint. Hvor gammel er den yngste din da?

Skrevet

Gratulerer.

Du må jobbe 6 av de siste 10 mnd før fødsel så det har du god tid til.

Skrevet

Takk takk! Nå ble jeg lettet...

Lille jenta vår er 16 mnd, så tidsintervallen er jo fin :-)

Ble glad og nervøs. Vi holdt på i miste jenta vår oga underernæring i 8 mnd. Hun var bare 1700 g og jeg ble fortalt at det hadde gått galt dersom jeg ikke hadde hatt spesialoppfølging som fanget opp dårlig vekst (som jeg selv maste meg til pga 2 spontanaborter)..

Svangerskap kan jo være helt forskjellige. Krysser fingrene for at det går fint.

(hovedinnlegger)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren!

Nå er det bare å krysse fingrene og håpe på at det går fint med dette svangerskapet. Håper du slipper det du var igjennom første gangen. Regner med at du kanskje får tettere oppfølging denne gangen, ettersom det holdt på å gå galt sist. Da er de gjerne litt flinkere til å følge opp. :) Lykke til med alt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...