Gå til innhold

det virker som om jeg må komme tilbake til dere... (trist innlegg)

Anbefalte innlegg

heisann jenter.

I dag har jeg vært hos legen og fått dårlige nyheter. Det virker som om jeg er i ferd med å miste frøet mitt. Har hatt blødninger siden i går, og det var åpning på livmorhalsen... så i morgen skal jeg på Ullevål på GU poliklinikk for å få full sjekk.

Nå har jeg ligget på sengen og grått i en time, og mannen min har kommet hjem for å trøste meg og seg selv. Akkurat nå er alt litt uvirkelig, men som vanlig er det litt trygt å søke til dere som har opplevd noe av det samme.

Håper jo selvfølgelig på det beste, men er redd for at i morgen så har jeg ikke noe frø i magen igjen.

Trist klem fra Tina:(

Fortsetter under...

Uff og uff. Dette var virkelig trist å høre. Har ikke ord, for det må være helt forferdelig å miste. Men ikke mist helt håpet enda. Håper det er et håp enda om at dette går bra.

Mange trøsteklemmer fra meg til deg og krysser fingrene for at dette skal gå bra.

Tusen takk alle sammen.

Skal prøve å holde motet oppe, men det blir desverre mer og mer smerter, så dette går nok antakeligvis ikke så bra. Vi får se i morgen. Skal si ifra hvordan det går jeg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...