Gå til innhold

April: Hva slags votter har dere til de små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte noen på hennes, ett par vanntette som gikk oppover armen, og ett sett med 3-4 strikkavotter... meeeen votter er ikke artige å ha på nei!

De stoff vottene er borte på null komma niks, og de andre vet jeg ikke for de er i barnehagen og ikke vært brukt enda..

Som førstegangs, så tenkte ikke jeg på at de kan rive de av selv da... hehe :) Satser på at de holder jeg

Ja nå spør du godt! Skulle vel ha visst svaret på dette, men akk.. Jeg sliter med det samme... For snuppa er så lita!! Ingen vanntette votter som er små nok! Ikke andre heller, bare babyvottene.. Har ikke leita så veldig mye enda. Men betaler ikke 279 for et par votter iallefall!!!!!! (Reima..) Jeg er igrunn reima fan, men luer og votter for 300 kr blir for drøyt for min lommebok iallefall! Si fra hvis dere finner noen gode!! Så skal jeg gjøre det samme ;)

Jeg har kjøpt Reimatecvotter til 99 eller 199 (husker ikke) som var HELT geniale! Nå virker jeg sikkert som merkevareidiot siden jeg nettopp anbefalte Reimadress også, men ser jeg noe genialt så må jeg jo bare ha det, hehe. De var i sånn typisk Reimastoff (vind- og vanntett osv), mørkeblå med glidelås fra enden og ut i tommelen (lettere å få på). Samtidig så gikk de ganske langt opp på armen (midtveis til albuen) sånn at de sitter godt fast inni ermet på dressen/jakka. Anbefales. Ellers har jeg kjøpt noen strikkevanter som Matilde fikk helt spasmer da jeg prøvde å ta på her om dagen. Håpet å kunne bruke dem under regnvotter (sånne som bare er vanlig regnjakkestoff) på mildere dager på lekeplassen. Spørs jo hvordan det prosjektet går da ;o)

Ja dette lurer jeg også på....tenkte jeg skulle få gjort unna sånne innkjøp i høstferien så jeg slipper å gjøre det når jeg jobber ( tidsklemma ja da jeg sitter i den)

Har kjøpt noen vanter (sånne 3 pk) på h&m de tenkte jeg å ha under overtrekksvotter på varme dager, har også strikka tova votter til henne som hun kan ha under overtrekksvotter på kaldere dager. Men jeg har enda ikke funnet ( ikke lett så godt heller da) noen overtrekksvotter som er vind og vanntette. Forslag????? Er disse reima vottene tynne eller tjukke???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...