Stolt 3 barns mor Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Takker først for ei spennende side... Og lurer på om noen har lyst til å spå meg?? Jeg er født 141173 og samboer 080376... Jeg har termin 061206.. Hadde vært fint å hørt litt ang om jeg går overtidig, får flere barn, våres fremtid sammen osv.. Har hatt ett tøfft svangerskap denne gangen med bekkenløsning osv og lurer på om noen kan se om dem siste mnd blir veldig tunge for meg?? tusen takk så lenge:-) Stor klem fra meg
Stolt 3 barns mor Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ingen som har tid eller;-)
Stolt 3 barns mor Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 hm prøver litt til jeg:-)
Stolt 3 barns mor Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Er det noen som vet om det er noen som spår her inne eller må man kanskje betale for det tro??
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Heisann! Jada, er noen som spår her inne uten at du må betale for det, men det er ganske stor pågang her;) Noen av de som spår har laget en egen post der du kan legge inn spørsmålene dine, og så ser de på deg når det blir din tur. Ellers kan du bare gå innom her i blant og dytte litt på innlegget ditt så det kommer seg litt oppover på førstesiden igjen, så er det nok noen som svarer deg snart:) Lykke til!!
Stolt 3 barns mor Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2006 dytter litt igjen jeg:-)
Stolt 3 barns mor Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2006 prøver engang til jeg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå