Gå til innhold

Har dere funnet frem ullposen til vogna?

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-
Skrevet

eller en annen pose hvis dere har det? eller har dere fortsatt bare dyna? Jeg er så usikker.....været skifter jo hele tiden.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom en tar frem ullposen eller dunposen allerede nå så tenker jeg; hva skal en bruke når det virkelig blir kaldt?

Jenta vår på 17 mnd sover ute i bhg og vi bor i trøndelag. Her har det vært en super sommer og høst. Nå derimot variere været veldig. Fra skikkelig høstkulde i skyggen til varmt i sola. Men i bhg sover hun selvsagt i skyggen. Sover nå i en fleecepose fra alexi.no med et lammeskinn inni. Over der kan hun ha et ullpledd eller et ekstra fleeceteppe dersom det trengs.

Har en Odenwalder Babynest dunpose som vi bruker når det er skikkelig kaldt.

Skrevet

Har akkurat tatt frem dunposen. Kledde bare gullet i ullbody, strømpebukse, hals og tynn lue. Kosa seg som bare det nedi der han da.

Skrevet

jepp, d er faktisk en liten stund siden...., d er veldig kjølig innimellom nå, og er d varmt en dag så er d bare å dra glidelåsen opp og dra posen til siden for den som kan gjøre det...., de sitter jo med ull på sommeren også noen ser jeg så jeg ser ingen grunn til å ikke bruke posen nå, slipper å kle på henne så altfor mye, tuppa mi har bare en strømpebukse under..., vel, d er slik vi har det...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...