Gå til innhold

Da blir det enda en pp for vår del...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for nå blør jeg!!! Men skal ikke klage, blir jo "bare" 4pp nå... Det er så mange av dere jenter som har strevd så ufattelig mye mer enn meg, så jeg kan ikke regne med det klaffer for min sin del med det første..

Er egentlig helt greit enda (bare ikke det blir så alt for mange pp da... håper jo selvfølgelig at det skjer noe snart.. ), så da får vi bare kose oss med masse sex om en 14dagers tid og framover.. Tjohei;)

Jeg tenker på dere jenter;) Dette klarer vi!!!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at du fikk TR på besøk nå.

MEN, så flott at du tenker positivt og ikke blir så altfor skuffa.

Veldig bra. Nytt håp for dere i neste pp og masse nye sjanser.

Snart klaffer det skal du se.

Klem til deg.

Skrevet

Hei julie.

Du er hjertelig velkommen inn i IKM 44-gjengen..

Håper det går bedre denne pp..

Klem fra...

Skrevet

nå ble jeg glad for at du klarer å tenke positivt jeg! for da skal jeg også klare det!

Snart blir det bebis på vårs også! Og DEN skal være ønsket den! Ingenting å si på det!!

Stå på du! Dere får det til til slutt!

Skrevet

Jepp, man kommer langt med å tenke positiv, vet du VinterSol;) (Pent nick!) Og det skal vi gjøre sammen - tenke positivt!!!! ;)

Stå på jente;) Klem

Skrevet

Huff det var trist å høre! Men bra du er så positiv, suger til meg litt optimisme ;-)

Lykke til i neste pp!

Skrevet

Takk for det;) Sender ut litt optimisme til alle jeg, sikkert noen som trenger det.. hmmm... ;)

Lykke til du også ani227, hvor du enn er i syklusen din?! ;)

Skrevet

Takk!

Jeg har IKM på søndag, så jeg bare går og venter nå... :-) Men er redd jeg må vente helt til onsdag eller torsdag før jeg får svar. Pleier nemlig å få ømme bryster en uke før mensen, men denne gang fikk jeg først ømme bryster i dag. Håper jeg slipper å vente så lenge. Vel aller helst håper jeg at mensen ikke kommer i det hele tatt... Men temmelig sikker på at jeg ikke er gravid denne pp, så vil bare over i neste pp...

Skrevet

Blir spennende dager framover da ani277;) Skal tenke på deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...