Gå til innhold

Sove rytmer?

Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Nå har ho sover fra tre i natt og til litt på tolv, sto opp å spiste å lå å jodlet en time og sovnet igjen? er det flere som bare er våken en time etter lang natter søvn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min sover også mye. Bruker å legge seg rundt åtte på kvelden, og sover ofte til mellom åtte og elleve, med enten to eller tre matpauser. Når han da står opp så er det som regel bare mat, stell, litt lek, og så er han trøtt igjen han. Legger ham da til å sove tre kvarter/en time igjen i vogna... :o)

Han er som regel ikke våken mer enn en time, maks to, før han skal sove igjen. Bortsett fra på kvelden, da kan han være våken opptil fire timer. Han er da overtrøtt i blant, men vi får ham ofte ikke til å ta noen liten blund før han legges for natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi legges 8 og sovner etter ca en halv time.

Hun sover da til ca 6-7 uten å spise om natta.

Så får hu mat når hu våkner noen ganger sovner hu igjen om hu våkner tidlig men som regel ikke.

Da er hu oppe i ca 2 timer og ja kan da sove i 3 timer...helt utrolig.

Men hu er som regel trøtt gjennom dagen etter 2 timer og sover mindre og mindre lurer utover dagen og sovner fint om natta.

Nå går min på mme så det er vel derfor hu ikke skal ha mat på natta lenger....men det er herlig å ha en unge som sover da,føler jeg får hvilt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...