Gå til innhold

Nå strigråter jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logget meg inn på dib, og det første jeg leser er en av mammaene som mistet sin lille gutt i går kveld.

Vet dette ikke hører hjemme her, men det er bare så ufattelig trist!

Han spiste farmorens hjertemedisin, og nå kommer jeg til å være hysterisk ang medikamenter og annen gift! Uff, måtte bare få det litt ut av systemet, tårene bare renner her. Skal ut å treffe en venninne, men må gråte ferdig først, og så gå opp til datteren min og gi henne en laaaang klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg leste det jeg også... Helt forferdelig!!! Sitter på jobb, så prøver å ikke gråte, men hadde jeg vært hjemme hadde garantrert tårene strømmet!!! Kommer nok til å passe ekstra godt på jeg også nå!!! Fy flate, det verst tenkelige..... Stakkars foreldre... Og bestemor også, for den saks skyld... Tenk for en skyldfølelse... Uff... nei, fy flate.. Unner ingen det...

Skrevet

Å huff og huff. Det er mitt mareritt.

Skrevet

ååå..helt forferdelig det der...tror ikke jeg hadde blitt menneske igjen etter noe så fælt...det er mitt verste mareritt...

Skrevet

Jeg har ikke ord:O( Blir så lei meg at det finnes ikke ord....

Gråter først, så blir jeg litt sinna......Ikke min rett, men følesene er der jo bare.

Stakkars familie...

I kveld skal jeg tenne lys i mitt vindu, måtte det brenne for hele denne familien...

Skrevet

Hvor kan jeg lese om det? Hvilken nettside?

Skrevet

Det ligger flere innlegg på www.dinbaby.no. Første innlegget fra moren ble sendt i går kveld, du kan jo lete det frem. Nicket hennes er mortilnicholas.

Skrevet

Å så utrolig grusomt, for et mareritt. Orker ikke å lese det jeg for da greier ikke jeg å slutte å grine. Alle mine tanker går til denne familien, tenner et lys i stillhet for dem.....

Skrevet

Leste det akkurat nå jeg å.. fy f... helt forferdelig!!! ;(

Skrevet

Er gutten dø?? Hvor står det? leste bare at han var på sjukehuset med faren og at det var alvorlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...