Tommage♀♂ Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Logget meg inn på dib, og det første jeg leser er en av mammaene som mistet sin lille gutt i går kveld. Vet dette ikke hører hjemme her, men det er bare så ufattelig trist! Han spiste farmorens hjertemedisin, og nå kommer jeg til å være hysterisk ang medikamenter og annen gift! Uff, måtte bare få det litt ut av systemet, tårene bare renner her. Skal ut å treffe en venninne, men må gråte ferdig først, og så gå opp til datteren min og gi henne en laaaang klem
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, jeg leste det jeg også... Helt forferdelig!!! Sitter på jobb, så prøver å ikke gråte, men hadde jeg vært hjemme hadde garantrert tårene strømmet!!! Kommer nok til å passe ekstra godt på jeg også nå!!! Fy flate, det verst tenkelige..... Stakkars foreldre... Og bestemor også, for den saks skyld... Tenk for en skyldfølelse... Uff... nei, fy flate.. Unner ingen det...
fikk prins 11.01.07 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 ååå..helt forferdelig det der...tror ikke jeg hadde blitt menneske igjen etter noe så fælt...det er mitt verste mareritt...
guttemamman:) Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ikke ord:O( Blir så lei meg at det finnes ikke ord.... Gråter først, så blir jeg litt sinna......Ikke min rett, men følesene er der jo bare. Stakkars familie... I kveld skal jeg tenne lys i mitt vindu, måtte det brenne for hele denne familien...
4skatter Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Hvor kan jeg lese om det? Hvilken nettside?
Mandarinmamma Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Det ligger flere innlegg på www.dinbaby.no. Første innlegget fra moren ble sendt i går kveld, du kan jo lete det frem. Nicket hennes er mortilnicholas.
ina:) Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Å så utrolig grusomt, for et mareritt. Orker ikke å lese det jeg for da greier ikke jeg å slutte å grine. Alle mine tanker går til denne familien, tenner et lys i stillhet for dem.....
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Leste det akkurat nå jeg å.. fy f... helt forferdelig!!! ;(
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Er gutten dø?? Hvor står det? leste bare at han var på sjukehuset med faren og at det var alvorlig.
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/6566722 Hvil i fred lille venn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå