Gå til innhold

noen her som kjenner til eurodietten??

Anbefalte innlegg

hei hei lurer på om noen her inne kjenner til denne dietten??

jeg er nå 108 kg på mine 170 så nå må jeg gjøre noe, skal til samtale på onsdagen men lurer på omnoen her kjenner noen som har gått på den eller prøvd den selv?? erfaringer??

takker for svar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6567511-noen-her-som-kjenner-til-eurodietten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg kjenner til den. Jeg var hos en Fedon-lege, og hun anbefalte dette som en del av kostholdet mitt, for jeg synes det var så vanskelig å finne fem Fedonmåltid per dag.

Jeg kjøpte inn for litt over 1000 kroner, og har spist for ca. 100,- kroner av det.

Det kan godt hende at det er jeg som er kresen, men jeg syntes at det smakte så inni ..... dårlig at jeg klarte rett og slett ikke å spise det.

Fryktelig dumt, for det er nok sikkert veldig effektivt, men for meg gikk resten i bosset etter å ha sett på det i skapet noen måneder.

Dette er min erfaring, kjenner ikke andre som har brukt det. Men leste om en i Norsk Ukeblad tror jeg det var, som hadde gått ned utrolig mye, nærmere 100 kilo tror jeg, og hun hadde brukt Eurodiet.

De har jo mange forskjellige produkt, så kanskje jeg bare var uheldig med mine. Ikke vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...