Misa+spire i magen<3 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har bare et lite spørsmål jeg.. eller to ;-) På torsdag ble jeg innlagt på sylehuset pga. konstant diare og oppkast. Fikk intravenøst i tre dager. Fikk jo se den lille på ultralyd og alt stod jo bra til med den :-) Så utrolig moro å se altså! :-) Den var allerede 9 cm! I dag er jeg 15+0, men i de siste dagene har jeg våknet av veldig mens lignende smerter. Jeg blir jo litt bekymret jeg da etter alt som har vært nå .. Men er dette det de kaller vokse smerter eller er det noe galt? Fikk litt blod på papiret for to dager siden, men da er det snakk på bare et par dråper man nesten ikke ser altså. Så jeg brydde meg ikke så mye om det siden jeg har kraftig uvi. (tenkte at blodet kanskje kom fra urinen) Vil ikke virke hysterisk, men jeg blir jo litt skrem av mens smerter og blod da.. Noen som vet? :-) Takker for svar. Klemmer :-)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Siden du akkurat har vært innlagt og de har sett på den lille på UL, så har de nok sett at livmorsåpningen din er lukket og fin også... Jeg tror du ikke har noe å frykte, men jeg skjønner jo at dette virker skremmende... Det er nok bare voksesmerter fra livmoren ja, den strekker seg ganske mye... Klem
ina:) Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 hei hei ))) syntes ikke du er hysterisk. Jeg hadde ringt legen/sykehuset og fortalt om blodet og smertene og så kan de avgjøre. Det er ikke noe kjekt verken for deg eller babisen i magen med en mamma som er bekymret/engstelig:))) Masse lykke til:=)
Misa+spire i magen<3 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Nei nei nei, de sjekket meg ikke vaginalt. Fikk kun utvendig ultralyd, men huff.. mormunnen kan da vel ikke være åpen? Å takk for at jeg har lege time i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå