Musemora Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Mandag 0210 kl 1930 sendte jeg mannen avgårde på ett møte. Kl 1945 var jeg på do og tisset litt. Nøs på vei ut i stua og kjente jeg ble litt våt i buksa. Trodde først det bare var litt dårlig med knipekontroll. Men da det skjedde gjentatte ganger forstod jeg at det var andre ting på gang. Vi dro til føden 2100 ca for sjekk. lillejenta var litt rolig så vi måtte ligge til litt ekstra registrering. ingen rier i sikte. Etter at de var ferdige med å sjekke den lille skulle vi gå å legge oss å prøve å sove litt. Da var kl 0100. Da kom den første rien. og da gikk det slag i slag. Mistet kontrollen ett lite øyeblikk ved 3 tida. Husket forrige fødsel litt for godt. Hadde da 3 cm åpning. Da kom en kollega av mannen min og satte epidural. Den virket dårlig men da jordmor sjekket åpning hadde jag gått fra 3-8 cm på 20 min. Da vil epiduralen ta dårligere ettersom fødselen snart er over. Men den hjalp såpass at jeg fikk igjen kontrollen. Satte meg opp på fødekrakk 0427 ca og plopp kl0435 spratt ei vakker jente ut. 3185g 50 cm.Ingen sting ble sydd. Ifølge u lyd termin 3 uker før tiden. Ifølge barnelege akkurat til termin. Kanskje gynekologene skulle begynne å høre litt mer på hva vi mener om vår egen termin???? Nå er vi hjemme igjen og skal bare kose oss. Mulig det er noen skrivefeil osv her men ikke lett å skrive og amme samtidig. Gled dere damer.
Månetoppen Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Snufs...gratulerer med veslejenta!! Sitter her og blir rørt av alle fødselshistoriene. Synes det høres ut som om du hadde en veldig fin fødsel! Kos deg med jenta di!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så masse med lillejenta:))
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye med jenta og lykke til videre fremover :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå