ks23 med William og Lucas Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 er i min 15 uke nå, kjenner ikke noe ubehag da jeg ligger på den...Men er redd for og klemme dem eller noe så nå har jeg begynnt og ligge litt på siden.. He he...dette skal bli spennende utover med to stykk.hihi
første-27 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei og gratulerer med to! Har spurt jordmor og sykepleiere om det samme, og de har sagt at man kan ligge som man vil så lenge det ikke gjør vondt. Men når magen begynner å bli en viss størrelse så er det best å ligge på siden, i foster-stilling.
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er også i uke 15 og ligger på magen. Ingen problem. Men syns jeg leste her isted at man ikke skulle ligge på magen etter 6 mnd? da kunne barnet bli "skvist"?? Ikke noe problem for meg iallefall, det er ubehagelig å ligge på magen når man er så langt på vei uansett... Det var du med tvillinger, ja!! Hvordan føles det???
ks23 med William og Lucas Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 He he rart... Gleder meg til jeg begynner og kjenne liv nå Var på Ul her om dagen, og der var det fart kan man si..hihi...Fikk med bilder da, men de ligger visst ved siden av hverandre så det var litt vanskelig og få ett bra bilde av begge. Blir vel livatt her da de begynner og sparke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå