1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Har en gutt som blir storebror når han er 2 år og 5 mnd, skal bruke vogna hans til nestemann... Så jeg lurer på om det er noen vits i å legge penger i en ny vogn til ham da? Tenkte å kjøpe noe alla Brio Sitty eller noe sånt... Er det bortkasta penger kansje?
IHTD Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg venter nr 1, men av erfaring som praktikant og venner med barn så har eg bestemt meg for at vogn bare brukes i spesielle situasjoner etter fylte 3 år, tror barna har godt av å bevege seg, jo før de begynner joo lettere er det å få de til å fortsette..
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Han er veldig glad i å gå selv, så er derfor jeg er veldig i tvil om det er noen vits... kansje ha en paraplytrille i bakhånd til dager med mye gåing... F.eks om vi skal til byen...
Cocoon Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Du kan jo oså ha "søskensete" eller sånt brett som han kan stå på også? Da trenger du jo ikke mer enn en vogn.. :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Du kan jo kjøpe sånn ståbrett. Det bruker vi mye. Ellers kan det jo være greit å ha en slik Brio sitty eller en paraplytrille hvis dere skal gå lenge i byen eller noe. Kan jo bli slitsomt for han hvis det blir lenge.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 vi sluttet med vogn da poden var ca 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fikk nr 2 nr første var 2 år og 3 mnd, og har ikke hatt behov for vogn annet enn paraply trille og den han sover i i barnehagen. Han vil overhodet ikke sitte i vogn lengre og må nærmest tvinges inn i paraplytrillen når vi er i byen. (rett og slett fordi det er sikrere.) Men barn er veldig ulike på dette. Så vil anbefale deg å prøve uten og evt. kjøpe søsken brett e.l. om du skulle få behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå