Gå til innhold

Hvor lenge bruker man vogn egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir storebror når han er 2 år og 5 mnd, skal bruke vogna hans til nestemann... Så jeg lurer på om det er noen vits i å legge penger i en ny vogn til ham da?

Tenkte å kjøpe noe alla Brio Sitty eller noe sånt... Er det bortkasta penger kansje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr 1, men av erfaring som praktikant og venner med barn så har eg bestemt meg for at vogn bare brukes i spesielle situasjoner etter fylte 3 år, tror barna har godt av å bevege seg, jo før de begynner joo lettere er det å få de til å fortsette..

Skrevet

Han er veldig glad i å gå selv, så er derfor jeg er veldig i tvil om det er noen vits... kansje ha en paraplytrille i bakhånd til dager med mye gåing... F.eks om vi skal til byen...

Skrevet

Du kan jo oså ha "søskensete" eller sånt brett som han kan stå på også? Da trenger du jo ikke mer enn en vogn.. :-)

Skrevet

Du kan jo kjøpe sånn ståbrett. Det bruker vi mye. Ellers kan det jo være greit å ha en slik Brio sitty eller en paraplytrille hvis dere skal gå lenge i byen eller noe. Kan jo bli slitsomt for han hvis det blir lenge.

Skrevet

vi sluttet med vogn da poden var ca 2,5 år.

Skrevet

Jeg fikk nr 2 nr første var 2 år og 3 mnd, og har ikke hatt behov for vogn annet enn paraply trille og den han sover i i barnehagen. Han vil overhodet ikke sitte i vogn lengre og må nærmest tvinges inn i paraplytrillen når vi er i byen. (rett og slett fordi det er sikrere.) Men barn er veldig ulike på dette. Så vil anbefale deg å prøve uten og evt. kjøpe søsken brett e.l. om du skulle få behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...