Gå til innhold

UL i uke 32-33...hva ser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL neste uke...da har jeg akkuart startet på uke 33.Hva ser jeg på UL så sent?Noen som har vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så ikke mye men.. nå var det bare for å sjekke at alt var fint.. så en ring som var hodet, bakhodet, og magesekken.. humm.. kjedelig.. men tror andre har bedre "resultater" enn meg..

Skrevet

Jeg har riktignok to i magen, så det blir veldig mye armer og bein... det slipper jo du da.

Tror det kommer litt an på hvem som tar ul'en jeg. Dersom du får en lege/jm som bare er opptatt av målingene vil du nok bare se disse rundingene som helene beskriver.

Men du kan fint se hodet i profil.

Sist (34+2) så jeg den ene gutten som strakk ut tunga og slurpet i seg fostervann :-D

Skrevet

har også vært på UL nå i uke 33, så ting mye bedre nå enn i uke 18. Så i hvert fall veldig tydelig at det er en gutt jeg bærer på. Så hodet og ansiktet veldig godt. Skulle sjekke nyerene og morkaka, men alt stod bra til. Du brude glede deg, det er jo gøy bare å se at det er liv og at alt står bra til.

Skrevet

Gleder meg ja!!!Men redd for å bli skuffet...Vil ikke ha forventninger om å se så mye...

Skrevet

Jeg var i dag på UL og er 33+5. Jeg fikk se omkretsen av hodet og mage, lårbeinet, og så sjekket hun kjønn for å bekrefte for oss at det fremdeles er en gutt og det var det. Vi fikk også sett hånda hans, og den fikk vi bilde av :)) Hodet er festet nedi bekkenet så ansiktet fikk vi ikke sett.

Skrevet

Du får se at det nyyyydelige barnet ditt er i live INNI magen din:) å at det rører seg å du får høre et pulserende hjerte!!!!jeg synes det er bra nok jeg!!! Ikke ha noe forventinger du...

Skrevet

Var på UL nå i uke 32. Vi så tydelig ansiktet hans, bolle kinn og øyne. :) Og vi så hår på hodet hans! At det er en gutt fikk vi bekreftet om igjen i tillegg estimerte han vekt og sjekket om det var nok fostervann osv. Barnet er jo så stort at det er jo bare mulig å se en del av gangen.

Skrevet

Var på ul i uke 33, hadde ingen forventniger ettersom hodet ligger ned og det blir litt vanskeligere å få sett ting. Men ble positivt overasket, de tok bilder under haka, så vi fikk se tydelig nesebor og munnen som smilte litt! Helt utrolig! Men han nektet å vise frem tissen sin, men jeg vet jo fra før at det er gutt så:-) Bare skulle si fra litt til oss hvem som bestemmer tenker jeg:-) De var helt overgitt over hvor sta han var på det punktet - klemte sammen føttene ja!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...