Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så morro med brev til nissen da :o) Kanskje vi må begynne med det også!

Nissestreker mot hverandre....hehe....høres ut som dere tar den helt ut ;o) Hva er det verste du har måtte gjøre da? G-string på hodet....fnis.....oppfinnsomhet har dere masse av!

Har du fått tr? Når er forresten din ikm igjen? Jeg har hukommelse som en gullfisk...hehe....

Jeg har da blitt potte tett....super forkjøla....formen er skikkelig dritt. Jeg skulle egentlig vært ute med resten av jobben på restaurant, men hostingen gjør at jeg blir hjemme. Skal få meg en legetime dersom jeg ikke er bedre til mandag. Det går nemlig smittsom lungebetennelse i bhg'n vår.....gisp...håper jeg ikke har fått det.

Ha en fortsatt godt ferdags kveld! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6567016-emblamamma/page/3/#findComment-6949272
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,, det må dere bare! Det blir super stemning!

Det verste jeg har måttet gjøre.....tja......måtte fortelle den kjekkeste pappaen i barnehagen at han hadde sexy rompe.....da hadde jeg lyst på et hull i bakken.....

Jeg har IKM imorra.....og jeg glede gruer meg til imorra! Tenk om da.....det er jammen litt skummelt å.....men jeg har ingen god magefølelse....men det kommer en dag imorra!

Ånei, syk! Jeg synes så synd på deg!

Det er det verste, smittsom lungebetennelse, det er ikke gøy, har ei venninne som har hatt det...og det tok faktisk henne 1 helt år å bli frisk......

Men jeg krysser fingra for at du har blitt bedre i løpet av helga! Masse GOD BEDRING!!!!!

Ha en flott søndag::))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6567016-emblamamma/page/3/#findComment-6971509
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...