Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Jeg er naa 33+1, og begynner aa bekymre meg litt for f0dsel.. Det var da jeg tenkte paa denne omvisningen.. Er det slik at vi maa ringe selv om avtale en tid, eller kommer det en innkallelse? Har f0deplass paa Ahus og terminen er 24 november, saa er jo ikke saa lenge igjen.. Takker for svar
2nj♥ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Vet ikke hva som er vanlig på andre sykehus, men i Drammen må vi iallfall ringe og bstille time til jordmorsamtale/omvisning selv. Vanligvis gjøres det i uke 36.
bollenr3 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 jeg ringte å spurte om vi kunne komme på omvisning. jordmor anbefalte meg å ringe litt før vi hadde tenkt å gå.. hun sa at det var liten vits å gå på omvisning hvis alle som jobbet der var opptatt med fødsler... da ville vi lissom ikke få noe ut av det. så jeg anbefaler å ringe rett før for å høre om de har tid! (mitt tilfelle var i kr.sand da.. men jeg kan tenke meg at det ikke er så ulikt på de andre sykehusene...)
Lille Sprell og meg Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Hei du, snakker du om fødselsforberedende kurs eller bare omvisning på sykehuset? Jeg har vært på forberedende kurs på helsestasjon, og ringte Ahus i forbindelse med en omvisning; har lyst til å vite litt til hvor jeg skal gå, det er jo en eneste stor byggeplass der. De fortalte at det bare er å ringe direkte til Føden, en times tid før du drar dit, så kan de fortelle deg (og din kjære) om de har kapasitet til å ta dere i mot på en liten omvisningsrunde. Dersom det er fødselsforberedende kurs du snakker om, vet jeg at dette avholdes der hver onsdag (dagtid), men du må melde deg på. Ring tlf 67928860 så kan de sikkert svare deg om de har noen ledige plasser før terminen din..;-)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 ok da faar jeg bare ringe og h0re om de har tid til meg en dag da Emma79: Snakker kun om omvisning, ikke kurset
Sommerfugl24 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 i skien har de felles omvisning den første torsdagen i mnd så idag er det omvisning der for alle gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå