Gå til innhold

Kjære februar/mars/april -jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det blitt en del uenighet i de andre trådene kunne jeg lese. Jeg tar sjansen på å prøve å rydde opp litt her.

Vi skal treffes på Tregården på Persaunet 12 okt kl 19.00 - til en kaffe, sladder og latter,kanskje litt is, og det er mulighet til å kjøpe seg mat for de som ønsker det.

Moro hvis så mange som mulig kommer og hilser på. Dette er mitt første Bim-treff så jeg er spent! :)

Dere som er med på dette skriver dere på under denne tråden. Fint hvis ingen begynner å diskutere frem og tilbake på denne tråden, for da mister vi oversikten igjen..:)

Skrevet

Jeg er med! :)

-og beklager diskuteringa tidligere.. :)

Skrevet

Kjære HI, har du jobbet på restaurant? Det verste som er, er de folk asom bare kommer for kaffe og kanskje en is, når man tross alt lever av å

servere mat.. Kall en spade for en spade, en restaurant for en restaurant, og det du tenker på, er nok en café.

Skrevet

Jeg har ikke jobbet på resturant, men det har tydeligvis du gjort.

Nå er er ikke meninga mi å tilfredstille de folka som jobber i Tregården, men å tilfredstille alle som ønsker å være med.

Jeg jobber i serviceyrket, og vet hva det vil si å yte god service..:) Da er det alltid kunden først! - og det er det vel for dere som driver i dette gamet også??

Kan vi ikke kun bestille kaffe og is, så får de kaste oss ut da..

Skrevet

Man gir selvfølgelig kundene det de bestiller, men ikke noe er så ille som kaffedamer som går på restaurant. Det er få som har spiseplikt lengre, men jammen er det rart. Man bør føle seg forpliktet til å spise iallefall! Noe annet er feks sommerstid, da man kan sitte utenfor på småbordene på Persaunet og drikke en iste. Men inne er det definitivt restaurant!

Skrevet

Jeg er også med :) Mitt første treff også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...