Gå til innhold

herlighet..må bare kommentere vekta mi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

slutter hvis aldri å gå oppover...er 29+3 idag..å har gått opp ca 12-13 kilo...hvor skal dette ende..har jo enda 11 uker igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten oppmuntring!!!

Det er ikke sikkert det blir så gærnt! Mange blir fort mette når magen vokser, og spiser mindre uten å tenke over det. Så det kan hende du rett og slett ikke legger på deg så mye mer, og bebisen tar av det som er der allerede :-)

Skrevet

Heisann!

Jeg er 33+0, og har lagt på meg 13kg, har 7 uker igjen og er veldig spent på om hvor mange kg til det blir. Jeg prøver å ikke dytte i meg alt mulig rart for tiden, men er ikke lett, er fysen og sulten hele tiden. Forrige svangerskap la jeg på meg totalt 22 kg, og da kom de siste 10 kg de siste ukene. Det skal sies at jeg har veldig lett for å legge på meg da, så jeg må jo bare passe meg. En ting som er helt sikkert at det er umulig å spå på forhånd hvos mange kg til det blir, og det er jo sp forskjellig fra person til person, svangerskap til svangerskap, at man må bare håpe på det beste. Også får man håpe at man er en av de helldige som kg bare raser av når man ammer, det skjedde ikke sist gang på meg, men kan jo skje nå!

Lykke til i hvert fall.

Skrevet

får håpe det:) jeg er ikke hysterisk..men vil jo ikke måtte slite meg ihjel etterpå for å få av meg kiloene..da vil jeg kose meg med babyen å være mamma:) men turer skal det bli nok av:) har nemmlig alltid slitt med vekten...å passet på alt hva jeg har spist...slanket meg 25 kilo,å var kjempe påpasselig...så jeg har liksom ikke lysst å måtte slite flere år etterpå,for før graviditeten var jeg på normalvekta mi...å hadde vert der i 5 år,så jeg får gå turer å håpe på det beste,at de fleste kiloene forsvinner når skatten er kommet:) ellers får jeg trøsste meg selv med at jeg har jo fått verdens mest fantastiske gave,å er verdt alle verdens kilo,hehe:o)

Skrevet

Hei hei

Ingen ting å bekymre seg for jeg er i uke 37 og har lagt på meg 20 kg alt. Begynte på 53 kg før graviditeten. Har fortsatt 3 uker eller kanskje også 5 uker igjen så blir nok enda flere. Tror ikke en skal tenke så mye på vekta så lenge en ikke er veldig overvektig fra før. Det viktigste er å mosjonere litt hver dag og ellers prøve å ikke spise for mye søtsaker. Skjønner bekymringene dine, men husk at vi også skal ha en ammereserve og at man går mye ned i vekt de første 3 ukene etter fødsel. Iallefall etter det min jordmor fortalte meg. Må jo si at jeg føler meg gangske diger nå selv, men så får vi heller gjøre en ekstra innsats med å holde oss unna godsaker i tiden etter fødsel også :) Lykke til.

Skrevet

godt å se at jeg ikke er alene.Har lagt på meg 12 kg selv og kommet like lagt som deg i svangerskapet.Tenk om vi sprenges??? hehe... Jeg vet godt at mange av mine kilo skyldes egeninnsats. Jeg ser nemlig på denne tiden som en "trykk i tryne" tid,som jeg ikke får tilbake etterpå.

Det er jo ingen som reagerer om jeg forsyner meg ekstra med kake, gotterier ol.... Men etterpå tror jeg nok en kan få en del kommentarer for om man ikke skal "tenke" en del på vekta.Så jeg koser meg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...