Snurrepippen Skrevet 6. oktober 2006 #26 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, vi har fått en opptur etter at vi ble gravide (som det politsk korrekt heter ;-). Ble som nyforelsket igjen! Er kjempefornøyd med å ha fått tilbake puppene mine igjen etter 2 års "fravær" (førstemann var VELDIG sulten).. Vi sovner litt for ofte på hver vår sofa nå for tiden, men vi jo desto mer oppegående midt på natta da ;-) (Fungerer desværre ikke å ta seg en liten runde på dagtid i helgene lenger, små treåringer har både lange ører og øyne.) Sex er gøy!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #27 Skrevet 6. oktober 2006 første del av første trimester var det ikke så mye sex, men nå blir det mer å mer, og bedre og bedre.. sitter faktisk å planlegger en koselig kveld med kjæresten i dag.. skal lage fårikål, kjøpt en fin film.. også tenkte jeg å ta på meg noe sexy utpå kvelden.. så får vi det ekstra koselig..hehe det setter han pris på etter en hard arbeidsuke... får ganske for lyst om dagen faktisk.. tenkte meg en liten tur opp på soverommet nå jeg.. med lekestaven og litt sex på tv. hehe... flere som koser seg litt på egenhånd når de er hjemme alene???
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #28 Skrevet 8. oktober 2006 He he...jeg skjønner at det ikke er lett når lysten brer seg...føler meg litt on and off...er kjempekåt unnskyld uttrykket.... jeg har aldri følt meg så frigjort og følt meg sååå sexy...merkelig men.... jeg sparer som regel på kruttet til samboeren er kommet hjem....vi har også en toåring i huset og det blir som regel ingenting før hun har lagt seg.....jeg anbefaler sterkt en hot dusj sammen i dempet belysning...det skal godt gjøres at det ikke blir et ganske digg utfall....ellers lykke til alle sammen..nyt det mens dere kan..etter fødselen er man ekstremt tappet for energi en stund...sex er liksom ikke det første man tenker på...da er den lille mer eller mindre i større fokus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå