Gå til innhold

Mer glede av sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som nyter sex mer nå som de er gravid??? Har dere økt lyst...nedsatt lyst....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Hadde en down-periode før jeg ble gravid, der jeg ikke orket eller hadde lyst.

Nå har jeg veldig lyst - hele tiden!

Og det er jo bra:)

Skrevet

vel...det er synd at det er folk som ikke nyter det like fullt som man kan gjøre i dette tilfellet da...jeg nyter det til fulle....tenker litt på at det faktisk blir seks ukers avholdenhet etter fødselen jeg da...hehe...nyt det så lenge det varer liksom..

Skrevet

Jeg har ikke særlig lyst. Er så sliten når kvelden kommer, så hvis jeg skal gjøre det må det bli på dagen, og det er ikke lett med et barn som alltid er hjemme hvis vi er hjemme på dagtid....

Skrevet

Det hørtes ikke bra ut...ingen mulighet for barnevakt heller??? jeg tenker det kanskje hadde vært en ide å få det til...viktig for samlivet det da..

Skrevet

Jeg synes sex gjør vondt. hele "understellet" er så ømt for tiden at sex blir ubehagelig!

Flere som har det som meg????

Skrevet

Sex??? Hva er det??? Her finnes verken lyst eller overskudd:( Stakkars mannen min som blir avvist hele tiden, føler meg som den drittkjerringa. Så blir det sånn at når jeg syntes det har gått virkelig lenge siden sist føler jeg at jeg MÅ for hans sin del, og det er ikke noe ok det heller... Føler magen er i veien, så blir det litt sånn; nei vi kan jo ikke det for babyen er jo våken og bla bla bla. Og så er jeg redd for at det skal sette igang noe osv. Huff dumme meg... Ikke noe kjekt å ha det sånn.... Er forresten i uke 28.

Skrevet

Like ofte lyst på mannen min jeg!! Og vi bevarer fint sex og intimitet som en del av et samliv består av=) Som nevnt,blir sikkert ikke så mye sex en stund etter fødsel, så vi skal nyte det så lenge vi kan;)

Skrevet

har NULL lyst.. eller nå begynner den å komme tilbake, men i 1.tri var den TOTALT fraværende.. har hatt sex en gang etter jeg ble gravid.. blir faktisk KVALM av tanken... men nå bedrer det seg, og vi tar det i mitt tempo..

Skrevet

Skal nevnes at det ikke var like mye sex i 1.trimester pga kvalme...men det gikk over og da var alt som før=)

Klart man ikke tenker på sex når man er dritkvalm!!

Skrevet

Har mer lyst på sex nå enn før jeg ble gravid, men magen begynner å bli litt i veien. Blir fortere sår også... Vi nyter det så lenge vi kan - det blir vel mindre av den slags etter fødselen..;)

Skrevet

Jeg var kjempe lysten de første 2-5 mnd, men etter det har jeg blitt så sår der nede at det rett og slett gjør vondt!!! Har jo kjempe lyst av og til, og da blir det gjerne litt, men vi må gi oss etter en kort stund pga sårhet! Og hvor skal man liksom gjøre av magen???

Skrevet

det er veldig individuellt det der....ikke så veldig rart hvis man bruker hele første trimester på å være kvalm, kaste opp og føle seg lite opplagt..jeg var trøtt hele første trimester..er det egentlig fortsatt..har slippet unna den verste kvalmen denne gangen, med min første var jeg kvalm hele tiden..men da ventet vi jente,,,denne gangen venter vi gutt..de sier man reagerer sterkere med jenter..men...sexlysten er iallefall ikke dårlig i dissse tider..og det er jo bare bra det da...

Skrevet

Jeg eeelsker sex når jeg er gravid. Blir så utrloig lett kåt at det er litt komisk. Er vel fra før veldig glad i sex, men i 1.trimester spydde jeg masse så da orka jeg ikke alltid, og vi var trøtte begge to. (Har en ettåring hjemme som tar myye tid og er tidlig oppe)

Men nå har vi ofte sex, og har det når det passer best.

Funnet ut at når vi legger oss er vi så trøtte, så vi har sex rett etter sønnen vår har sovnet i halv åtte tida. Eller når han sover på dagen i helgene.

Jeg har god forståelse for de som ikke har lyst også, men viktig tror jeg å iallefall ha sex innimellom for å styrke hverandre. Gir jo mye av seg selv når en har sex.

MEN, er du sår/øm osv: trenger jo ikke ha samleie alltid da. Lek med hverandre,sug,slikk og kos. Deilig det også da:)

Nå fikk jeg lyst igjen:)

Skrevet

Vi har hatt sex tre ganger siden jeg ble gravid. Er i uke 24 nå. Helt forferdelig trist. Heldigvis har vi det bra fordi om. Problemet er at jeg har sånn bekkenløsning, og får så utrolig ondt etter vi har hatt sex.. så kom gjerne med tips ;)

Skrevet

Jeg joiner gjengen som sier "sex?? hva er det???"... Har aldri vert noe glad i sex, og har alltid hatt "lite" sex pga meg. Tro meg, det er ikke mannen min det står på, derfor har dette vert emnet i mang en diskusjon.

Men tilbake til spørsmålet: I begynnelsen av svangerskapet hadde jeg mere lyst enn jeg noen gang har hatt, altså vi hadde sex litt oftere enn vi pleide. Men nå er det bare helt håpløst... Frister ikke i det hele tatt, noe som er veldig frustrerende siden mannen min er så glad i sex som han er. Men Heldigvis så er han veldig forståelsesfull, og nevner ikke sex med et ord en gang. Sier han noe så får jeg bare dårlig samvittighet og begynner å grine..=)

Skrevet

Jeg har lyst helle tida. Min man har ikke lyst så mye nå og han tror at det er så rart at kvinner tenker på sex helle tida :-) Tortur kalles det, eller?

Men vi har også flyttet nettopp og jeg kan ikke bære noe, så han er sliten, stakkars. I hvertfall er jeg veldig glad å ligge helle natt med hans hand rundt magen min og kjenner hans varme.

Etter fødsel kommer vi i gang igjen, det er jeg sikkert på!

Skrevet

I første trimester hadde jeg absolutt ikke lyst, v ar svimmel kvalm. orket ikke

da sa mannen min. Ja, nå som du har fått det du ville, du trenger ikke meg nå. Han sa det for å være morsomt.

men jeg orket lite nå¨og.

Skrevet

samme gamle :) han synes det er litt skummelt da, det er jo en baby inni der..

Skrevet

jeg har ikke lyst eller overskudd til sex i det hele tatt lengre... og mannen min jobber så mye for tiden at han har heller ikke overskudd til sex ( eller så er det fordi han har en elskerinne....) :-) Håper da for guds skyld ikke det!!!

Jeg er i uke 21, og vi har hatt sex 1 gang siden jeg ble gravid, så det sier vel litt... Men vi har en aktiv 2 åring i huset i tillegg til at vi driver å pusser opp, samtidig som vi sliter veldig økonomisk nå om dagen... Og alt dette er jo faktorer som spiller inn på lysten min...

Håper det ordner seg snart!!!! :-)

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det med mannen min når jeg var gravid sist..det var første gangen og vi var usikre begge to..var litt snålt å ha sex og tenke på den stakkaren som lå der inne...men han tenker fortsatt litt sånn bare ikke like mye...det er ikke farlig..babyen er godt beskyttet der inne....nyt hverandre så lenge dere¨har mulighet nå...når babyen kommer er du litt opptatt nemlig..du vil få dekket mye av nærheten du trenger med barnet..jeg husker jeg hadde såååå dårlig lyst etter førstemann...sprengte bryster..su ammer osv..bare vent å se...det går også over etterhvert..men det er ekstra viktig å ta vare på hverandre nå syntes jeg...

Skrevet

sex? hva er det? hehe..har ikka hatt sex på det jeg kan huske jeg...

Skrevet

Til dere jenter som ikke er gla i sex i utgangspunktet og tror mannen deres er okay med det...Sex er en viktig del av et samliv. At det i peroder er mindre sex, er naturlig.Alt fra graviditet,mye jobbing ol spiller inn. Men å ikke ha sex over lengre tid vil bare komme til å skade forholdet. Mannen (el kvinnen for den del)vil til slutt føle seg avvist og søke intimitet og sex andre steder.Det er elementært i et forhold...hvorfor er dere ikke gla i sex i utgangspuktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...