lilli1979 - venter på ivf Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, jeg har nemlig bursdag i dag:-) Så vet dere det. Er på jobb så feiringen begrenser seg og det jeg ønsker meg aller mest får jeg jo ikke før neste år (forhåpentligvis).
starfire Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 *kommer inn med muffins med et lys paa og synger....* Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday, dear lilliiiiiiiiiiiiiiHappy birthday to you! How old are you now? How old are you now? How old are you, lilliiiiiiiiiiiiiiiiii? How old are you now? Kan ikke siste vers, saa litt dikta faar du godta.
**Håper** Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye med dagen din. Kos deg masse og håper du får en fin bursdag. Klem
kokelimonke Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 GRATTIS =-) Ble du vekket med kake på senga i dag da eller?! Ha en strålende dag!!
mari~m/ lillebror. Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!! gir deg masse baby støv i gave********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************) klem fra
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2006 Takk takk! *går ikke av veien for å grabbe til meg litt oppmerksomhet jeg nei.. hehehe* Ikke fått noen verdens ting ennå! Mannen min dro klokka 6 i dag tidlig og jeg innprenta det ganske klart i hodet hans i går at han ikke under noen omstendigheter fikk lov å vekke meg før han dro.. jeg er itt vrang om morgenen nemlig:-) Men blir så koselig i kveld atte!
kokelimonke Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Hihi, ja da er det kanskje greit å vente med kaken til senere... Kos dere masse i kveld da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå