fikk prins 11.01.07 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei hei...er det flere der ute som har skikkelig bekkenplager allerede...jeg er uke 27+2...har hatt det i tre fire uker allerede...er såååå forferdelig vondt...nå skal det være sagt at jeg går til fysioterapi, svømming og hele regla...for å holde det i sjakk..men det sklir ut fra gang til gang...andre med noe tilsvarende erfaringsmessig?????
SpongeBob Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har visst bare "bekkensmerter", jeg, men gubben har nå store planer om å låne rullatoren til nabofrua så jeg kan komme meg opp av stolen på mindre enn ett minutt igjen:) Merker veldig forskjell når jeg er flink til å ikke overbelaste, hvis jeg lar det skli ut får jeg lide for det i dager etterpå. Og sko med litt hæl var faktisk en kjempeforbedring!
JANNE-F Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 ja jeg går i min 14uke bare og har fått diagnosen allerede, jeg svømmer jeg og så skal jeg bynne og gå til fysioterapi..... dette kan bli et langt svangerskap.
fikk prins 11.01.07 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 offameg..jeg føler med deg ..dette er ikke noe godt...jeg er helt fra meg...skulle ønske jeg kunne jobbe litt iallefall..men kan ikke pga at jobben min består av løfting og ståing og gåing hel dagen...det er alt jeg ikke skal ha for mye av nå...så sånn er det...har heldigvis nok å drive med hjemme da...klem
Skilpadden Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er 13+5. Har hatt vondt i en uke, og fikk sykemelding i går. Begynner hos fysio neste uke, så håper jeg kan jobbe 50% etterhvert. Kjeder meg allerede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå