Gå til innhold

Dårligere form i andre svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen har jeg vært i mye dårligere form enn i mitt første svangerskap.

Jeg har vært umenneskelig trøtt, og veldig kvalm de første 3 månedene, og så har jeg fått bekkenløsning tidligere enn sist, og det er allerede vondere enn det var før.

Flere som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vet akkurat hvordan du har det... merker det selv, nå i mitt 2 sv. Er ikke serlig gøy og sove mesteparten av dagen... Har vært heldig og fått med. mot kvalmen, men de gjør meg trøtt (merker ikke så stor forskjell på det da)

Skal begynne hos samme fysioterapaut som sist jag var gravid, så gleder meg, skal til henne på tirsdag, og hun er kjempe flink =)

Skrevet

Slik har det vært her også. De 3 første var jeg i topp form, null plager og alt var bare topp......

Nå er jeg i uke 26. Kaster opp enda, har bekkenløsning og kynnere og syntes alt er tungt............................

Skrevet

Tror det gjør en enorm forskjell å ha en aktiv liten unge som krever mammas oppmerksomhet _utenfor_ magen også... Merker at jeg savner å kunne gå lange turer med bikkja om kvelden og tror det er derfor jeg har mer "vondter" enn forrige gang, og trøtt? Vel, etter nærmere to år med dårlig nattesøvn er det kanskje ikke så rart?

Men du verden så lykkelig jeg er over å være gravid likevel, selv om jeg nesten har dårlig samvittighet for Knotten i magen over at jeg ikke har tid til å være like oppslukt av graviditeten som med første...

Skrevet

kjenner meg godt igjen, ja. føler også litt på at jeg burde vært mer oppslukt av lille vennen i magen. Men gleder meg jo veldig, og håper at storebror kan være med på å gi oppmerksomhet når babyen er her slik at det kompenserer for at jeg har mindre overskudd.

Skrevet

NØysktig slik jeg har hatt det denne gangen...jeg var faktisk mindre kvalm denne gangen,,men har vært sååå ekstremt trøtt i dette svangerskapet...bekkenløsningen kom i uke 23...forøvrig syv uker tidligere enn første gang...ikke bare nok med det...det gjør sååå forferdelig vondt denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...