tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Nå har det seg slik at IKM var i går, så er jeg fri for graviditetstester, og har hørt at det er noen som bruker eggl. tester som grav. test, er det da slik at en fortsatt må ha like sterke streker, eller holder det med to streker? Jeg får to streker som er nesten like, det test streket er bare liiiiitt svakere. Er ikke så dreven i det der med eggl. tester. Håper på svar! Har forresten bestilt nye tester, disse kommer sikkert på fredag el, lørdag!! Ha en fin dag!!
Dolly Duck Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Inne på pernille.info finnes mye spennende info om el-tester. Dersom jeg husker rett, slår el-testene ut på graviditet fordi lh og hcg er veldig like hormon. MEN en el-test slår ut hele måneden fordi vi alltid har litt lh i urinen. Det er STIGNINGEN av dette hormonet en el-test finner. Dersom du er gravid, skal el-testen blir positiv og ikke bare ha en svak test strek. Slik forsto jeg det iallefall på pernilles side... Var det litt hjelp? Pernille sier i samme slengen at vi IKKE skal bruke el-tester til gravi-tester fordi de ikke alltid slår ut om man er gravid... Lykke til! =)
tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 tusen takk! skal ta meg en titt der jeg!!!! ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå