Gå til innhold

KIMBY og Cat.68, vi har ikke funnet Rikke enda...

Anbefalte innlegg

Men KIMBY var inne på en plass for noen dager siden. Du så en stein som hun lå under, og et ganske stort tre som på en måte sto oppe på det. Du var ikke sikker på hva slags tre det var, men vi lurer på om det kan være osp. Og i hele dette området som hun kan være, så er det akkurat i nærheten av den plassen dere har beskrevet at det finnes slike trær. Så det jeg lurer på er om hun er langt fra det området nå?

Nå er vel eieren på plass i området igjen tror jeg. Så det hadde bare vært så bra om noen av dere kan prøve å hjelpe oss med hvilket sted dere ser hun er nå? Dere så henne i nærheten av stadion i går kveld, og han satte seg til i skogen rett ved den da vi dro i går. Med den andre hunden, og roper på Rikke+at han bruker slik hundefløyte. Det er de vant til at han bruker når det er mat og i forbindelse med jakt. Så Rikke kjenner jo den lyden godt. Men desverre dukket hun ikke opp...

Håper dere får mulighet til å hjelpe meg i dag også, for det er utrolig hvor mye dere kan bidra med. Men det vet dere jo:-)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Idag er jeg tom tredjegull. Det gikk veldig hardt innpå meg det som skjedde med mortilnicholas inne på skravlesiden. Jeg prøver og prøver, men bildene vil ikke vise meg noenting. Sorry. Kommer tilbake når dette fungerer igjen.

Full forståelse. Det var jo helt tragisk det som skjedde med de...

Vi har hengt opp en del etterlysningsplakater i området nå, så vi håper at noen tar kontakt med oss. Om ikke annet, at de kan ha sett henne. Det beste er jo såklart om noen kan ringe å si de har henne hjemme, så det bare er å hente henne. Så vi venter i spenning!!!

Men om du skulle få et lite glimt av noe slag så hører jeg fra deg! Du får ha en flott dag videre!

Klem fra

Jeg må bare holde den oppe på siden slik at de som evn kan hjelpe meg mer i letingen ser denne...

Håper på noen tips fra noen... Ikke fått noen tilbakemelding fra noen, og eieren vet ikke hva han skal gjøre... Uff, det er så vanskelig...

Håper noen kan si oss noe om Rikkejenta...

Annonse

Er det ingen snille hjelpsomme som kan gi meg en liten tilbakemelding.

Lever hun enda?

Om hun gjør det, har hun det greit etter forholdene?

Og kan du si noe om hvor du ser henne nå?

Jeg vet at jeg maser så utrolig på dere, men jeg er så redd for at vi er veldig nærme, men trenger bare litt, bare litt mer hjelp fra dere:-)

Så jeg håper noen kan se på saken i dag også!

Klem fra en bekymret og sliten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...