Gå til innhold

Hvordan lager man enkelt en hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å lage en til lillegutt, men jeg er litt grønn på området... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes piczo er veldig enkel :)

Skrevet

Det finnes sånne hjemmeside-generatorer... På de kan du enkelt lage en hjemmeside, du kan enkelt velge bakgrunn, tekst og bilder...

Om du har internett via Telenor, så kan du f.eks lage en gratis en via deres sider. Den er nokså enkel og lettforklart. Tror den er på norsk også, husker ikke.

Ser det er mange som bruker Piczo til hjemmesider her på DIB, har aldri vært der... Men jeg innbilller meg nok at det er nokså enkelt å bruke den også...

Selv bruker jeg Front Page (hører til Word/Excel pakka). I disse generatorene har du endel begrensninger, på Front Page har du litt mere valgmuligheter. Jeg synes den er enkel å bruke, men den er mer avansert enn disse generatorene. Prøv en av de først og se hva du synes...

Lykke til! :o)

Skrevet

Jeg bruker piczo - det er veldig enkelt. Gå inn på www.piczo.com og opprett deg som ny bruker, så er du igang. Ta gjerne en titt på min side hvis du vil ha tips: www.bergeholm.piczo.com, og bare spør hvis du lurer på noe.

Skrevet

Takk! Jeg er i gang på piczo. Knoter litt, men må bare bli litt vant til det først. Fint at jeg kan spørre! Nydelig jente du har, 2 uker yngre enn min sønn.

Skrevet

Bare å gå inn på sida til tassen vår også...bare å spørre om du trenger hjelp til no:)

www.mathiashaa.piczo.com

Skrevet

Stilig laget til. Så bare først siden den var kjempebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...