Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man får tak i sånne gammeldagse vugger i tre?? Nå skal tydeligvis vuggene henge i taket,men jeg foretrekker den gammeldagse varianten ;) men finner ikke noen plass..

Fortsetter under...

Skrevet

Prøv å finne en snekker som kan lage en.

Vi fikk tilbud om å få en sånn vugge da vi skulle ha nr 1, men vi ville heller ha sprinkelseng fra starten.

Tror mamma kjente en som kunne lage det.

Skrevet

Kunst og håndtverksmesser, Martna`er osv. Der bruker det ofte å stå utstilt sånt.

Skrevet

oki.. jeg tenkte å ha en vugge inne i stua :) skal sjekke ut litt rundt omkring med snekkere o.l :)

Skrevet

Jeg kontaktet et snekkerverksted i Sandnes som laget en nydelig vugge i furu til oss! Sendte den med budbil her til Hardanger ferdig sammenskrudd. Klarer desverre ikke ta igjen navnet på det verkstedet, men jeg skal se om jeg finner det om du er interessert

Annonse

Skrevet

Jeg kontaktet fengselet her i byen. De snekrer litt av hvert og den kostet bare 300,-. Var riktignok trefarget, men har malt den selv. Malte først mørk grå, så hadde jeg på krakelering og så malte jeg hvit.

Den ble kanonfin! Litt arbeid, men vel verdt det.

Eneste aber er at du må bruke ojlemaling. Jeg sto ute på altanen.

Skrevet

Bor i Sandnes :-) Kunne helst tenkt meg en i lyst tre..

Skrevet

Vi skal hjem svigermor i helgen og grave frem mannen min sin gamle vugge som vi skal pusse opp. Den er over 30 år gammel så jeg håper den fortsatt henger sammen, men med litt snekkring, pussing og maling skal vi nok få det til:)

Skrevet

Jeg har bilde om du vil se! Den var helt lys når vi fikk den. Vi har ikke gjort noe med den, så den mørkner jo litt etterhvert, men om du behandler den forblir den jo helt lys=)

Skal legge inn på nicket mitt, 2 sek!

Skrevet

Da tror jeg de er lagt ut. Ikke så lett å se kanskje, men orker ikke ta nye=/

Skrevet

se på www.noredalen snekkeri.no

Annonse

Skrevet

Hei!

På Skeidar har de en fin liten hvit vugge til 1399,-. Hadde den i trehvitt tidligere, så kanskje de har igjen en om det er det du har mest lyst på? Du kan se på den på www.skeidar.no under "barne- og ungdomsrommet".

Skrevet

På FINN har de mange vugger... De er jo brukt, men de fleste er det vel bare å pusse litt på eller male, så er de like fine :) Og temmelig mye billigere enn ny.. Man får jo ikke brukt den så lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...