Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye penger i uka bruker dere på mat,såpe,bleier,osv??

hvor mange er dere og hvor gamle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 2 voksne i midten av 20-åra og 1 baby. Bruker ca 1000 kr på mat, husholdsartikler og bleier ol

Syns vi bruker for mye på mat egentlig, blir litt for mye "kosemat"

Skrevet

vi er to voksne i 20 åra vi å. en liten baby på 3 mnd snart. og en gutt på 6år som er hos oss annen hver uke. vi bruker vel 1000 vi. syns det er mye vi å..

Skrevet

vi er to voksne i tjueåra, en femåring(snart) og en baby og vi bruker iallfall 1500 kr i uka på mat og slikt... altfor mye, men men...

Skrevet

kanskje ikke tusen er så mye det da...

Skrevet

vi er to voksne og en liten bebis på 5 mnd og vi bruker iallefall mer enn 1000. Mat har blitt veldig dyrt her i Norge, syntes aldri jeg går på butikken uten at det blir rundt 250 kr og da bare melk brød, noe pålegg og greier, vi handler vel nesten for 800-1000 bare til helgen. nett vært i spania og var å handlet på deres svar på obs, og vi handlet flere flasker vin,baylis,masse pålegg,ferske pølser, oster, serrano skinke, masse pålegg,kjeks godis potetgull,brus 24 flasker øl for bare 700 kr. og her syntes spanjolene det er dyrt for det finnes billigere alternativer!

Skrevet

Jeg syns at de billigere merkene ikke smaker så godt... europris kjøttpølse feks, kjenner at det er billig...

Men det er skammelig dyrt med mat her i Norge ja når vi sammenligner oss med andre Europeiske land

Skrevet

Vi bruker nok en 2000 på husholdning i uka tenker jeg.

Vi er to voksne, ei snuppe på 17 som omtrent ikke spiser men som dusjer mye...med det som det medfører av shampoo og div..hehe, og to små på 2 år og 9 mnd.

Skrevet

Vi er to voksne og to barn (en på 2 år og en på 6 uker). Bruker ca 1500,- i uka, og det er ikke inkludert hud- og hårprodukter!

Skrevet

Vi er to voksne i 20 årene som har ei jente på 11 mnd. vi bruker litt over 1000 kr i uka.. gjennomsnittlig blir det 4500 kr i mnd ca..

Skrevet

I hvert fall 2000 i uka, ofte 3000. Men vi har lørdag hele uka ;o) Må skjerpe oss litt tror jeg ;O)

Skrevet

Skammelig dyrt i Norge? Norge er det landet i Europa hvor vi bruker minst av lønna på mat. Men ja, det er veldig deilig å handle i utlandet og kjøpe masse digg uten at det koster skjorta:)

Bruker forøvrig 1000-1500 i uka, synes det er litt mye (vi er to voksne, baby på 7mnd og hund), men da kjøper vi alt vi har lyst på

Skrevet

Kanskje vi bruker minst av lønna på mat (hvor har du det ifra forresten?), men det er ikke fordi det er billigt iallefall.

Skrevet

Altfor mye ... Som noen over her sa så er det lørdag hele uka her også, kjøper alltid det vi har lyst på. Bruker i snitt 2.000-2.500 i uken.

Vi er to voksne, ett barn (snart 9 mnd) og en hund. Vet vi kunne ha spart en del når det gjelder maten uten å bare kjøpe billig-merker,

for ikke å snakke om snop.

Skrevet

Vi er 2 voksne) 26 år og 31år, baby på 1 mnd og en jente på snart 4 som er her annenhver uke.. Vi bruker nok litt mer enn 1000kr tror jeg, men i hvertfall ikke under

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...