Atene Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2006 Også lurer jeg på hvordan dere har det nå i så fall? Formen fin, eller begynner dere som meg å bli mektig lei?
birma og tredjemann Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har menstermin 28.10 og UL termin 30.10 så det er jo omtrent samtidig som deg. Formen er bra, men sliter litt med søvnen noen netter. Er egentlig ikke blitt noe særlig lei ennå, men det kommer vel :-)
Nr3 i 2012 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ultermin 29.10. Jeg er veldig lei nå.. verker i rygg og lår.. så jeg venter bare på at han skal komme. Men nå har jeg gått gravid veldig lenge og. hadde en sa og ble gravid igjen med en gang så jeg har gått gravid i snart 11 mnd! Hvordan er formen din?
ScaryMama Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har termin den 27,og nå er jeg lei! Har begynt å få vondt i bekkenet nå, sliter med søvnen, alt er tungt, har mensmurringer, og er så fryktelig utålmodig! Jeg vil se på lille gutten min!
Atene Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2006 Så koselig å høre fra andre som er på "samme sted" som meg:) Jeg skal vel egentlig ikke klage på formen. Jeg har lite bekkenproblemer og alle målbare verdier er som de skal. Forrige svangerskap fikk jeg alvorlig sv.forgiftning i uke 30 og fødte ei alt for lita jente i uke 34. Derfor har jeg blitt sykemeldt tidlig denne gangen for å unngå at det skjer igjen. Det er vel kanskje den største grunnen til at jeg er lei.. Kjedelig å gå hjemme og vente:) Men må si at alt er sinnsykt tungt. I tillegg så har jeg en følelse av at jeg kommer til å gå langt over termin hehe.. Men skal som sagt ikke klage når jeg denne gangen ikke har tegn til svangerskapsforgiftning og babyen ser ut til å få normalvekt:) Lykke til da dere!
Bizzi Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Heisann. Eg har termin (både mens og ul) den 29.10. Har vert i toppform i heile svangerskapet, men no begynnar eg å bli veldig "fødeklar". Kommer vel til å gå over tida siden eg allerede er klar:) I dag hadde eg siste dag på jobb, har hatt aktiv sykemld. i to veker pga. ei veldig travel/tung jobb, men i dag takka eg for meg og ønskte de andre lykke til ) Tror eg har hatt masse kynnere i heile natt og et par i dag, må liksom sette meg ned når eg får "knip" i magen, men litt usikker om det er det... (lov å håpe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå