2småbarn Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Dette var nr 2 og det var like fantastisk denne gangen !! :-) Vannet gikk man kl 0645 (dagen etter termin), jeg ringte føden og dro for å sjekke. Alt bra, dro hjem igjen forde jeg ikke hadde rier/kynnere. Det fortsatte å piple ut vann gjennom dagen og kynnerne ble litt mer sterke. Jeg passet på å ikke ligge og slappe av, da stoppet nemlig kynnerne :-) Jo mer jeg beveget meg, jo mer sterke ble de. Ved 14 tiden var det nok gått over til rier, for jeg kjente det nedover ryggen og det knep hardt i bekken bunne. 1530 sa jeg til mannen min at han mått svippe meg til føden for da ville jeg gjerne sjekke. Alt bra, åpning ca 5 cm :-) 1640 ringte jeg hjem å sa at nå må du komme :-) Han var der litt før 17 og kl 1757 fødte jeg lille Christian :-) Det var en fin og rask fødsel med bruk av lystgass. Jeg brukte god pusteteknikk - det er KJEMPE viktig !!! Lykke til alle dere vordne mødre - det er bare sååå fantastisk !!
Tjatjo Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med den lille. Lykke til som mamma =0)
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så massee med den lille gutten . Høres ut som en kjapp og grei fødsel det ja. Kos deg med babyen.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så masse med den lille!!! Høres ut som en drømmefødsel, går bare her hjemme og venter på at det kan sette igang:) Kos dere masse!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så masse ) Kos dere hjemme alle sammen )
lissin Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer, veldig fint å lese om en fødsel, som virker som en fin opplevelse, selv om jeg skjønner at også den var vond!! Kos dere i denne fantastiske magiske tiden. Gleder meg til min nummer to, om 4 uker!!
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 gratulere!!!! :-) kos dere masse!
Harald Ripultfør Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye!! hørtes ut som en super fødsel!
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Grrrr, det driter jeg i!!! ;0) Neida, GRATULERER!!!!! er bare jeg som er hormonell idag, veldig misunnelig og vil bli FERDIG!! Hørtes ut som en toppers opplevelse, håper min blir likedan. Kos dere :0)
krølle... Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Kjempemye gratulerer til deg! Sitter her med en liten prins jeg også, men synes det er like fantastisk å lese om alle andre som får sine prinser og prinsesser! Kos dere masse i tiden fremover!
Candy girrrl Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med gutten. Hørtes jo utrolig raskt å greit ut, heldiggris ;o)
nette06 Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer masse med Christian! Kos dere masse med ny bebis!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå