Gå til innhold

Dere som har hatt en SA................

Anbefalte innlegg

Kan dere hjelpe meg å få klarhet i en del ting ang. dette er så usikker, blir veldig takknemlig for svar:)Trodde jeg var gravid, hadde endel symptomer på dette,men neg.test, men så kom altså TR noen dager forsinka.Men TR var veldig annerledes denne gangen, jeg hadde endel magesmerter den ene dagen, pleier ikke å ha det, blødde ikke så veldig mye, men det var endel blodklumper som kom ut. Jeg var på GU men kom da ikke på å spørre om dette var en SA. Hadde legen sett noe dersom det var en SA?Hvis det var en SA jeg hadde vil det da ta en tid før jeg får EL igjen?Vi holder på med en ny pp nå men kanskje vi ikke burde det?Kan hele syklusen forskyves av dette?Kan man noen gang vite helt sikkert om man har hatt en SA?Grubler veldig på dette så håper at noen av dere kan hjelpe meg ang.dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6565795-dere-som-har-hatt-en-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Veldig mange som blir gravid, vet det ikke fordi det kommer ut før det blir til noe, og det føles bare som en litt annerledes menstruasjon (eller som en vanlig menstruasjon). Du kan godt ha hatt et begynnende svangerskap. Så mange som 50% av alle svangerskap totalt forsvinner med en mens, ofte før kvinnen finner ut hun er gravid. Dette er helt normalt og vanlig, og du trenger ikke vente noen sykluser for å prøve igjen. Dersom du er regelmessig, vil du mest sannsynlig få tilbake menstruasjon når du forventer den.

GU kan se om det ligger igjen rester etter en graviditet dersom ikke alt er kommet ut. Bortsett fra det, kan de ikke se om det var en gryende graviditet. El trenger ikke ta lenger tid enn normalt, mest sannsynlig ikke. Men det er jo avhengig av din faste syklus.

Tviler på at men kan vite sikkert om man har hatt en SA på så tidlig tidspunkt.

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Kjente jeg var gravid på kroppen, testet negativt, og noen dager seinere kom det masse slimhinner og greier som jeg ikke pleier ha ved normal mens... Men dette kan jo ingen bekrefte =)

Lykke til med prøvingen!

c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...